badje of tummytub???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celientje, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Maar ook al vind je kind het geweldig in de tummy-tub..ik ben van het praktische en de voornaamste reden dat iemand in bad gaat is hygiene toch?

Ik vraag me dus nog steeds af of er ruimte is in de tummy-tub om je kind echt te wassen...?

2. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Toen Elske kleiner was,zeepte ik haar in op het aankleedkussen en spoelde haar dan af in de tummy. Nu hoef ik haar maar een heel klein beetje vast te houden, zodat ze geen water gaat drinken... vindt ze lekker nl :rolleyes: en dan kan ik haar heel goed wassen en shampooën als ze in de tummy zit.

3. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik neig nog steeds wat meer naar een gewoon badje of een matrasje of iets dergelijks in het eigen bad.. lijkt me handiger.

En dan lijkt een badje op een standaard me nog het meest praktisch omdat je dan niet zo hoeft te bukken.

Ach..we hebben nog even tijd!

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Als ik zo op de website van Tummytub lees is het wel erg geborgen en fijn voor een baby...

Maar, mijn partner vind de Tummytub echt niets. Hij vind dat de baby gewoon lekker vrijuit rond moet kunnen spartelen, veel ruimte moet hebben en lekker moet kunnen liggen. Dat gaat dus alleen in een gewoon badje.

Ok, dan zijn we waarschijnlijk allebei dus :). Maar, ik vind de standaards voor een badje ZO lelijk! Daarom viel ik ook een beetje op de Tummytub... die mooie classic standaard........ zucht!

Liefs
    Sinnamon

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik verafschuwde de Tummy Tub, mijn ervaring is dat het echt ondingen zijn, ik ga dus voor t gewone badje!

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Mijn ervaring met de tummy tub zijn alleen maar goed. De kleintjes vielen er zelfs in in slaap heerlijk, en het grappige is dat als je een transparante neemt je dus precies kunt zien hoe ze in de baarmoeder lagen. Ik herkende echt de bewegingen enz, bij de tweede had ik echt zo iets van "oooh dus dát voelde ik" hij lag er namelijk elke keer erg raar bij in die TT... echt lachen dat je dat dan herkent :) Dus nee de volgende gaat weer vanaf het eerste badje in de TT, en ik waste ze dus ook eerst, en dan lekker in het bad.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    het is al een oud topicje maar wilde jullie laten zien zo kan het ook hahaha in een luieremmer dus ipv een tummy tub ;)

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Accchhh wat een lieve foto :) Zo kan het dus inderdaad ook...

Liefs
    Sinnamon

Deel Deze Pagina