Hoi allemaal! Onze baby moet met drie maanden een weekendje naar het buitenland voor een trouwerij. We gaan met het vliegtuig, dus dat wordt een behoorlijke operatie. We hebben een hele mooie kinderwagen met reiswieg, maar ik zou deze liever niet meenemen omdat ik bang ben dat hij stuk gaat. We denken nu aan de draagdoek, en daarnaast nog een buggy die plat kan met eventueel een nestje o.i.d. voor het comfort. Een Maclaren Quest of Chicco Liteway misschien. Heeft iemand hier ervaring mee, of tips?
Draagzak lijkt mij een prima idee. Buggy kan ook, maar is er daar niemand (die daar wonen) die jij of het bruidspaar kent waarvan je kinderwagen/ campingbedje of wat anders mag of kan lenen??
Ik was dit topic helemaal vergeten! Sorry, Mammie79! Nee, alle mensen die we kennen op de bruiloft hebben hun kinderwagen / buggy / campingbedje zelf nodig omdat ook zij reizen met kleine kinderen.
Ik zou oppassen met zon buggy. Onze dochter lag er met 6 maanden in, kan ook helemaal plat. Maar zo weinig ondersteuning voor het ruggetje. Je hebt ook van die reistassen die je tot een wiegje kan ombouwen. Of een buggy waar een maxicosi op kan.
Oh, sorry, het is niet de bedoeling dat baby in de buggy ook echt gaat slapen. Het is alleen maar voor op de trouwdag en feest, zodat we 'm even neer kunnen leggen en rond kunnen rijden. Wij co-sleepen, dus 's nachts ligt hij gewoon bij mij.