Hoi, Ik zoek en kraamkado voor iemand die een 4e kindje heeft gekregen. Wat is dan nog leuk om te geven? Zijn alle 4 van zelfde geslacht!
Luiertaart, tas met naam, babyboek (bijv. van Pauline Oud), tegoedbonnen (zijn altijd handig!), andere cadeautjes met naam van kindje (bijv. geschilderde klompjes of schilderij van geboortekaartje), leren slofjes........... Tja, dat was mijn inspiratie wel weer...
Te goed bon valt altijd wel in de smaak volgens mij! Ik geef wel eens een klein knuffeltje en dan een te goed bon van Prenatal er bij, komt altijd van pas volgens mij, zeker bij een 4e kindje van hetzelfde geslacht, hebben ze vast al genoeg kleertjes e.d.
Iets met Naam vind ik altijd wel leuk, zeker als het allemaal van hetzelfde geslacht is is het leuk dat het iets speciaal voor hem/haar heeft. Een boek met nama in d ehoofdrol, een tasje voor de creche met naam enz.
wat ik laatst aan mijn zus heb gegeven was zo'n tutlap met de naam erop geborduurd! Erg leuk! (heb er gelijk ook 1 besteld voor onze baby haha)
had dat een tijdje terug, heb toen de voornaam gegoogled van de kleine, en kwam een kinderboek tegen met een hoofdpersoon toevallig met die naam
ja en je kan op diverse sites een boek bestellen waarin de naam van het kindje gedrukt wordt zodat het lijkt alsof het kindje zelf de hoofdrol speelt.
had ook gekund, maar had het best snel nodig, dus is afhankelijk van de levertijd en of je erop kan wachten mijn kado viel trouwens erg in de smaak, was een kinderboek over een bijbelverhaal en de ouders waren christelijk