Mijn man past zelfs nog in het babybadje... Uiteraard steken zn knieen bijna een meter boven het badje uit, maar zn kont past er nog in! Ga ik dit versturen? Ja, klik....
Stijn is 5 en gaat nog steeds in het babybadje.. Hij zit wel met opgetrokken benen maar hij vind het nog geweldig
maar jullie hebben denk ik een breder badje dan? ik heb een ouderwetse smalle.....1tje waar ook geen pompjes in passen veertje: ja dat is het punt dus.....de beentjes en groot gedeelte van de rug gaan dan boven water en dat vind ik niet aangenaam
Wij hebben gewoon een heel simpel badje zonder sjieke pompjes oid, gewoon 2e hands gekregen. Hier heeft ze geen last van koude ruggetje enzo, ze zit heerlijk te spetteren. Scheelt ook al als je straks zelf tegelijkertijd kan douchen.
Mijn kleine zit niet meer in het badje. Ze heeft er lang plezier van gehad, maar sinds ik zwanger ben vind ik het best zwaar en het idee dat ik straks twee kindjes in bad moet doen vond ik ook niet fijn. Nu doucht ze dus en dat vind ze geweldigggggggg. Ik heb een antislipmatje gehaald zo staat ze gewoon veilig.
Mijn ventje van 11 maanden heeft net weer heerlijk in zijn badje gezeten. wel zonder badstandaard enzo want tja anders kukeld hij wel heel ver naar beneden als er wat gebeurt. maar hij vind het heerlijk denk dat hij er nog wel paar jaar in kan eerlijk gezegt
Wij hebben ook een opblaasbad.. ideaal!! Wehncke babypool : Badjes & Accessoires Badjes & Verzorging : Baby Butt webshop
Onze dochter past nog met gemak in de tummy en ze is denk ik rond de 8500/9000gram Ik denk dat ze er nog zeker 2 maanden in past (en wij hebben gewoon de normale van de prenatal) Ze gaat ook vaak mee onder de douche en straks gaat ze in een dichte wasmand
Dochter gaat sinds ze 6 dagen is mee onder de douche. Af en toe zet ik het badje in de douche en kan ze daar in zitten, maar meestal staat ze gewoon naast me in de douche. Sinds ze zelf kan staan staat ze dus gewoon op de grond, ze hield zich eerst vast aan waterleidingen die over de muur naar de wastafel lopen (werden dus niet warm)
Wij hebben ook geen bad en dus alleen en douche. We hebben voor onze tweeling het bibabad aangeschaft. Ze zijn nu bijna 2 jaar en zitten hier met plezier in. Ze kunnen hier zeker ook nog een tijd in blijven zitten. Laatst hebben ze er zelfs met z'n drieën ingezetten. Het is best een "duur" bad maar je hebt er veel plezier van. Er zijn 2 soorten. Eentje is een vast maat en die andere kun je verstellen. De laatste hebben wij dus genomen. De foto geeft je een beetje een beeld van hoe groot zo'n bad is.
Hier ook het badje van de ikea voor onze kleuter (110 cm en 18kg). Hij gaat meestal onder de douche, maar soms vind hij het heerlijk om nog in bad te gaan. Met iets gebogen knietjes past het nog prima. Alleen het stukje tussen net niet-zelf blijven zitten in bad, en zelf stevig zitten was even lastig. Die tijd meer gedoucht, en in de bademmer (ook klem trouwens, maar wel met blij kind)
toen onze dochter niet meer in het babybadje pastte (en nog niet kon zitten) was het even lastig maar eenvoudig op te lossen door mee te gaan.. zitten in de douche cabine of in ons geval ook samen in het grote bad.. Sinds ze zelf stevig zit, zit (of staat) ze gewoon alleen in de douchecabine of in bad en zit ik ernaast.. Bad is hier trouwens minder, ze vind onder de douche veel lekkerder.. heb bij de action voor heeeeel weinig een basketbalnetje met 3 balletjes gekocht dus daar speelt ze mee terwijl ik haar haren was of haar inzeep..