wanneer klamboe weg?

Discussion in 'Verzorging' started by fafje, Apr 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

ik vraag me even af wanneer doe je de klamboe dus weg!?

Mijn zoontje houdt van beschut en donker slapen, ik sluit de klamboe ook helemaal (grijs voile) En hij heeft zwrat rolgodrijntje, dus heelrijek donkere kamer...

Maar laatste had ie de klamboe te pakken (waarschijnlijk doordat het binnen handbereik was, normaal niet)
    en zat er mee te spelen in zn mond natuurlijk...nu heeft ie er niet meer aangezeten..

Ben zo bang dat als ik em weg doe hij niet meer lekker slaapt...hij slaapt namelijk ook nog es in, met zo'n knuffeldoekje over zn ogen...

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb de klamboe niet weggehaald, maar om de poten van het ledikant geknoopt. Ze kan me nu niet meer in bed trekken (heb ik even uitgetest natuurlijk). Dat zou je nog kunnen proberen. Je kan 'm dan natuurlijk niet meer helemaal dicht doen, maar hebt toch nog wel wat beschutting van de klamboe.

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Als ie hem kan pakken zou ik hem of weg doen of zo vastzetten dat hij hem niet in bed kan trekken. Als hij zich er in rolt oid kan het best gevaarlijk zijn.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier al een week weg, Carmen zat er met haar hand ingewikkeld.

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tot 6 maanden las ik ooit. daarna is het niet meer veilig.

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    kun je het overdag niet een keer proberen of hij zonder slaapt?

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd, ik probeer het wel een x..

toevallig net zat ie er weer mee te spelen..maar hij was zo moe...dan doet ie het uit verveleing, wnat ik dee dhet speentje en weg wassie..

ik heb het nu wel open gelaten...

anders idd goede tip, maak ik het vast...of in elk geval open, zodat ie nog wel een 'dak boven zn hoofd heeft"

Share This Page