Ons dochters gaan samen in babybadje past nog net wil eigenlijks wat grotere iemand idee??hebben geen bad
Ik heb een badje die je zomers ook buiten gebruikt dat is bij ons het douchen bad. Ik zou wel kijken maar een met een stop erin. Ik heb die van lief en daar zit een stop in.
ik heb er een van de kruidvat van 1,5 x 2 gaan ze heerlijk samen in en ik pas er zelf ook nog bij als het moet. Vorig jaar had ik zo'n echt groot familiebad, maar dat vind ik teveel werk om neer te zetten edit : o ik zie nu dat je waarschijnlijk echt een bad voor binnen bedoelt en niet voor buiten, ik had t niet helemaal door
ik heb deze: bol.com | Baby Opblaasbaar Zwembad - 85x85 cm | Speelgoed mijn 4 en 2 jarige passen er met gemak in.
Een bibabad. Wij gebruiken hem nu al ruim 5 jaar, en onze jongens van 3 en bijna 6 passen er nog prima in. Je kan hem makkelijk inklappen en dan neemt hij ook bijna geen ruimte in.
Ziet er leuk uit! En een stuk goedkoper dan het bibabad Op de foto lijkt de rand alleen nogal dik; weet je ongeveer de maten van de binnenkant? De buitenkant meet 85 x 85 cm, maar hoeveel ruimte blijft er over voor water + kind zegmaar?