Halloo even een vraagje: waar plaatsen jullie het badje? In de badkamer of in de babykamer? (Wij denken eraan om een staander met bad te halen) Thx!
Het staat nu in de babykamer, maar ik denk dat het na de bevalling toch naar de badkamer verhuist, want er ligt vloerbedekking in de slaapkamer!
Bij ons staat ie momenteel ook in de babykamer,maar onze badkamer is wel groot genoeg voor daar te staan. Ik denk dat je dat moet afwachten en proberen wat het beste is.
Bij ons staat het badje in de babykamer, in een kast (staander ook) heb ook geen plaats in de badkamer. jessica
bij ons ook, ondanks de vloerbedekking. Je kan de kleine dan meteen op het aankleedkussen leggen en snel afdrogen zodat het lekker warm blijft.
Wij hebben hem ook in de babykamer staan, vorige keer hebben we hem in het begin de eerste maanden daar ook gebruikt, en later is hij verhuisd naar de badkamer.
Bij ons heeft hij eerst in de babykamer gestaan ook lag daar vloerbedekking....het droogt wel weer...ook omdat daat het kussen was en de badkamer dan toch net te ver was ivm afkoelen nu vind Teun het veel leuker om mee te gaan onder de douche of in het grote bad.. onder de douche ging hij al met 3 dagen oud...gewldig vond hij het....nu wil hij eigenlijk alleen maar zitten in het babybad maar dat lukt hem nog niet....dus ik gebruik hem alleen nog als ik alleen smaen met hem ga douchen en geen hulp heb...dan vul ik het bad met badlakens..leg hem erin droog me zelf snel af en trek wat aan en tegen die tijd is Teun al bijna droog en blijft lekker warm..je kan evt nog een kruik erin leggen... suc6 met je keuze
Bij ons staat die op de babykamer als we hem niet gebruiken en als we Nils in bad doen tillen we hem op en zetten we hem in de badkamer. Bij ons staat de wasmachine in de badkamer dus daar kan dan mooi het verzorgingskussen op liggen. En het voordeel van in de badkamer in bad doen vind ik dat je de badkamer makkelijk lekker warm kunt maken door ff de douche aan te zetten. Op het kamertje is het toch wat kouder dan op de badkamer (nadat de douche aan heeft gestaan). En dan is het ook nog handig dat er in het badje een gat zit waar je een slang aan kunt zetten en dan kun je het badje meteen in de douchebak leeg laten lopen. De thermometer van het badje is dan meteen de stop. Groetjes Inge
Wij hebben hem de eerste 3 maanden in de babykamer gehad en daarna naar de badkamer toe want Stijn begon alles nat te spetteren
Nu nog op het kamertje maar straks in de badkamer. Ik zie mezelf nog niet net bevallen een trap opsjouwen met een bad vol water...... Dus ik zou aanraden om het bad ergens neer te zetten waar je een kraan en wasbak of afvoer in de buurt hebt.
hier in de babykamer, handig omdat je de commode naast je hebt staan dan. Zodra stefano kon zitten, zijn we het badje in de douchebak gaan zetten, zo kan ie flink spetteren want anders kunne we dweilen op de grond! Dan hebben we het aankleedkussen op de grond van de badkamer maar omdat ie al kan zitten is dat geen probleem, snel afgedroogd.