Het babybad heeft hier een functie als wasmand, als bad is hij nooit gebruikt. Mijn kinderen gingen in de tummy als ik alleen was en als papa er was met mij of papa onder de douche en de ander kleede de kleine weer aan. Mijn zoontje ging ook al snel in het grote bad gewoon op de bodem met een klein laagje water, was ook een succes. Tegenwoordig kruipt hij het hele bad door en dan heeft hij de grootste lol.
Ons meisje is nu 8 weken, en wij gebruiken eigenlijk altijd het badje. In het begin ook nog wel eens de tummytub gebruikt, maar hetr badje vindt ze toch fijner.
Ons meisje is dik 14 weken, en wij hebben tot nu toe alleen maar de tummytub gebruikt... Vindt ze heerlijk!!
Ik heb (nog) geen badje.. Colin vind het heerlijk in de TummyTub en we gaan vanavond een keer met hem douchen.. ook wel leuk! Ik sluit niet uit dat er in de toekomst alsnog een badje komt.. en toevallig komt dat wel beter uit omdat we iets groter gaan wonen.. maar zolang het niet hoeft doe ik het niet. Misschien dat ik tegen die tijd ook wel een biba-bad of iets haal. Ook lekker voor buiten dan.
Mijn zoontje is over een paar dagen 22 maanden en gaat nog steeds om de dag in het babybadje. onder de douche is het krijzen en gillen en in het grote bad moet gelijk zoveel water, dus wij vinden het echt ideaal!
ik heb het babybadje heel veel gebruikt. Gewoon in de keuken omdat badkamer geen plek was. Nu zijn we verhuist en heb ik een standaard voor op het gewone bad besteld. Maar als deze ook vlug zelf kan zitten zal het wel snel tegleijk met daniel in bad gaan tummytub heb ik niet, voor die enkele keer gewoon een normale emmer gebruikt
Ik vond 't badje vrij onhandig toen dochtertje klein was, ik stond oncomfortabel en, ja, het was gewoon niet mn ding. Toen ging ze veel mee onder de douche. Op vakantie trouwens gewoon in 't grote bad toen ze 2 maanden was. Wel zwaar, zo over die rand hangen om haar vast te houden. Nu ze zelf kan zitten is het badderen veel fijner. Ik heb anti-slip stickers op de bodem geplakt omdat het anders een waterballet is, en nu zit ze heerlijk -met mijn hand in de buurt- rechtop in bad te spelen met de badeendjes.
Voor ons zoontje hebben wij het badje gebruikt, op zijn kamertje stond het toen in een standaard. Nu voor de 2de heb ik het badje ook weer naar beneden gehaald, maar dit kamertje is kleiner en daar past het niet goed en op de badkamer is ook niet ideaal aangezien die niet zo ruim is. Ik zit er dus over te denken het badje helemaal niet te gebruiken en om de baby gewoon mee in bad te nemen of mee onder de douche.
ik ga wel een badje gebruiken, komt op de badkamer te staan, hier gingen ze zolang mogelijk in het badje en van zodra ze zelfstandig konden zitten gingen ze in het grote bad
Wij hebben een badje en tummytub. De tt vindt ze niks, das al meteen gillen. Het badje vindt zij wel prima, maar favoriet is mee in het grote bad en onder de douche. We hebben de tt ik denk drie keer gebruikt en het badje vier keer, voor de rest gaat ze met ons mee. En ja, het handigst is met zijn 2-en maar dat is niet zo erg. Meestal toch 's avonds en dan ben je toch met zijn 2-en thuis. Heb het ook wel eens alleen gedaan hoor, als het warm genoeg is op de badkamer, das wel zo prettig.
Het bekende badje op standaard hebben wij de eerste maanden ook maar een paar x gebruikt, guus vond de tummytub veel lekkerder. ( overigens was dat een nepper die iets groter is dan de originele) Achteraf had ik dat badje plus standaard liever niet gekocht. Neemt veel ruimte in, lomp en weinig gebruikt. Mijn advies: koop een plastic wasmand/teiltje !!! Plastic wasmanden, natuurlijk die dicht zijn aan de zijkant en ongeveer 30 cm hoog, zijn vaak wat flexibeler dus zachter voor je kindje, je kunt ze op het aanrecht, in bad of de douche zetten. Lekker stevig en voor veel meer doeleinden te gebruiken. Mijn moeder deed guus al vanaf de eerste keer dat ze op ging passen zo in bad. Wij hebben ook al snel zo'n wasmand gekocht. Ik geloof bij Blokker. Niet duur en in alle kleuren en vormen die jij leuk vind. Als we op vakantie gaan is de wasmand de bak voor het speelgoed en bad ineen! Haha ideaal.
Hoi, Ik heb voor bij mijn schoonouder een drijfding gekocht voor in het grote bad die kun je vanaf de geboorte tot een jaar of 3 gebruiken hij was wel duur maarja je hebt dan ook wel iets wat lang gebruikt kan worden. En bij ons komt het badje gewoon in de slaapkamer wil geen tummytub die dingen vind ik zo onhandig.
Ik heb bebe jou badje + toebehoren via marktplaats 30,- Dus mocht het niet bevallen dan geen rib uit mijn lijf of ik verkoop het weer. Tummytub zat in kraampakket dus ben benieuwd wat straks het prettigste is voor ons kleintje....