Badje ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mimpie, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimpie

mimpie Lid

Oct 1, 2007
    75
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje is 13 maanden en ik wil hem meer badruimte geven, want ik vind het babybadje met standaard wat te klein worden. Ik heb alleen een douchecabine met een tegelvloer en een plastic wand. Het is moeilijk iets te vinden dat hierin past, want een bibabad past niet omdat mijn douchedeur naar binnen open gaat.

Iemand een oplossing?

Heel graag!

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Je zou ook gewoon een goedkoop klein opblaasbadje kunnen nemen en die gewoon opgeblazen laten staan (kosten 3 euro in de zomer bij de kruidvat/zeeman) zo deed mijn nicht het.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Manuela79 heeft een apart soort badje. Weet niet meer hoe het heet, maar misschien is dat wat.

Ze zal straks ongetwijfeld wel dit topic lezen, hihi. :)

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hihi ik mocht vroeger altijd lekker in de speci kuip zo een ding waar je cement in aanmaakt enzo. bij elke bouwmarkt te krijgen niet duur en in vele maten.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Specie kuip inderdaad!

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Je meot dan denk ik wel de witte speciekuip kopen, die is voedselveilig. De zwarte die kan toch deeltjes afgeven als er warm water in zit.

Ik weet niet of je een koop of huurhuis hebt, maar mocht je een koophuis hebben, waarom maak je de deur niet zo dat hij andersom open gaat? Hebben wij met de slaapkamerdeur ook gedaan, nu veel meer ruimte!

Share This Page