Wie weet of de aanvullende bekleding van de Bugaboo Cameleon ook te bevestigen is op de Bugaboo Frog of Gecko? Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven.
ja hoor dat past in elk geval op de frog. Ik heb inmiddels 2 bekledingssets (aanvullende) van de Cameleon op mijn Frog gehad. De wiegkap past goed, bij mij zelfs beter dan die van de Frog en de zittingbekleding past ook prima. Het wiegdekje niet aangezien er geen rits in de Frog zit. Hoe het zit met de maten van de Gecko, weet ik niet. Ik dacht dat de Gecko andere maten heeft wat frame betreft. Ohja en kijk op MP, ik heb al 2 keer voor zo'n 50 euro een bijna ongebruikte set gekocht.
Ok bedankt voor je reactie! Had inderdaad ook het idee om op MP een nieuwe set te kopen Scheelt toch weer.
hallo, ik had dat ook gedaan bij mijn classic had een rode en een zwarte. de rode verkoop ik, slechts enkele keren gebruikt want ik gebruikte altijd de zwarte. gr eigewijsje
Wij hebben ook een bugaboo frog. We wilde toch graag wat nieuws omdat hij inmiddels wat verschoten is. Wij hebben nu aanvullende bekleding besteld via babypark. Levertijd is zo'n 5 a 6 weken, maar dan weet je zeker dat alles past!
gekko kan niet, heb bugaboo gemaild maar die maten zijn idd afwijkend...beetje jammer want wilde hem oppimpen met dingen van de cameleon...