Wanneer doen jullie je beebje in bad? Wij willen overstappen naar de avond. Dan gaat hij lekker schoon en fris slapen en hebben wij in de ochtend wat meer rust. Het is allemaal best hectisch namelijk.
Al sinds lange tijd in de avond. Altijd om de dag in bad, andere dag is gewoon wassen. Dit om en om hebben we vanaf begin zo gedaan. Ik vond het 's ochtends vroeg ook te veel werk, verplaatste het met 3 maand naar wassen voor de voeding van 11 uur en met 5 maand naar wassen voor de voeding van 19 uur.
hier gaat beeb savonds in bad... met lavendel.. word ze slaperig van.. als het warm is dan gaat ze smorgens ook nog eens douchen..
De eerste weken deden we het 's ochtends, omdat we dat eigenlijk zo geleerd hadden van de kraamhulp. Later hebben we dat inderdaad verschoven naar 's avonds. Ik vind het praktischer qua tijdsindeling, zelf gaan we ook altijd lekker fris naar bed en na een badje wordt een kindje vaak slaperig.
Wij hebben dat vanaf het begin s'avonds gedaan. De kraamhulp vond dat ook beter omdat ze dan daarna lekker slaperig zijn voor de nacht.
Jasmine is volgens mij maar 1 keer 's ochtends in bad geweest. Daarna altijd in de avond. Lekker in bad/onder de douche, flesje en dan lekker slapen.
Vera is alleen in de kraamweek s'morgens in bad geweest. Daarna meteen verplaatst naar de avond. Ook op advies van de kraamverzorgster.