Hoe lang had jouw kindje een spreidbroek?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cybi, Feb 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe lang had jouw kindje een spreidbroek?

1. 0 - 3 maanden

2. 3 - 6 maanden

3. 6 - 9 maanden

4. 9 - 12 maanden

5. Meer dan een jaar

6. Mijn kindje heeft geen spreidbroek gehad

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Omdat mijn dochter een spreidbroekje heeft ben ik erg benieuwd wat de gemiddelde duur is dat kindje een spreidbroek hebben!

2. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

May 6, 2009
    176
    0
    0
    Eerst had ze 3 maanden een spreidbroek, toen twee weken in tractie. Daarna 3 maanden gips en toen nog 3 maanden spreidbroek (waarvan maar 2 weken 23 uur, de rest alleen tijdens het slapen). Dus samen 6 maanden spreidbroek, maar al met al wel wat langer bezig!

3. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    5 weken ziekenhuis in tractie
    12 weken gipsbroek
    daarna half jaar spreidbroek
    en lopen deed ze pas bij 21 maanden
    en nu rent ze het hardst van allemaal

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Eerst 3 maanden spreidbroek daarna,
    4 weken tractie,
    3 maanden gipsbroek
    toen nog 9 maanden spreidbroek!

5. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,514
    14,017
    113
    Female
    Zijn nog bezig, eerst 3 maanden fulltime spreidbroek, nu alleen met slapen zowel 's nachts als overdag 3 maanden lang. Erna hopen we er vanaf te zijn.

6. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Ik lees het al, ik kan me maar beter voorbereiden dat het allemaal nog wel even gaat duren... :(

Ons meisje raakt de laatste week zo gefrustreerd omdat ze van alles wil maar het lukt niet met die spreidbroek aan...

7. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,514
    14,017
    113
    Female
    We hadden hier in het begin ook wat last van frustratie, meneer kon niet meer van zn rug op zn buik draaien en andersom. Gelukkig lukte het hem na 3 weken plots wel om van zn rug op zn buik te draaien waardoor het eigenlijk weer prima ging. Op dat na hebben we nergens last van gehad.
    Hopelijk vind jouw dochtertje ook snel een manier om de dingen weer op te pakken!

8. smurf2

smurf2 Lid

Nov 20, 2008
    99
    0
    0
    hallo
    onze dochter heetf hem 4 maanden 24 uur per dag om gehad en daarna 2 maanden snachts en tussen de middag bij haar slaapjes daarna was het goed achteraf blij dat het zo vroeg was dat ze hem kreeg want toen ze 1 was was ze er mooi al vanaf en kon ze gaan lopen heel veel sucses het is af en toe echt niet leuk maar zet door is voor een goed doel .

9. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    We zijn begonnen met 5 maanden oud, uiteindelijk heeft ze 16 maanden een spreidbroek gedragen.
    Het is maar goed dat we dit niet van tevoren wisten, bij de start dachten we na 3 maanden klaar te zijn!

Gelukkig is het wel goed gekomen met haar heupafwijking. Bij de start had ze geen heupkom, nu gelukkig wel!

10. ymke

ymke Lid

Feb 25, 2010
    58
    0
    0
    Hier heeft de oudste, inmiddels bijna 5, 13 maanden een spreidbroek aangehad. Ook wel langer dan we in de eerste instantie dachten, maar ook deze tijd is omgevlogen. Nu is alles goed gelukkig.
    Succes

11. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Onze kleine meid had er helemaal niets van, ze heeft hem nu 2 maanden en begint zich er nu echt aan te irriteren. Weet gewoon niet wat ik me die frutratie aan moet, ze vond het in het begin echt prima namelijk.

12. aukie

aukie Actief lid

Apr 6, 2008
    343
    0
    0
    ik moet 11 maart voor een echo gaan, het leek niet al te ernstig te zijn, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik hoop dat het allemaal meevalt, als ik lees hoe lang het duurt, dan zinkt de moed me in de schoenen.

13. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad

Snap ik heel goed, maar al met al vind ik het wel mee vallen hoor. Alleen zo sneu dat ons meisje nu zo gefrustreerd ervan raakt. Ik hoop gewoon maar dat ze na de volgende echo niet meer 23 uur oper dag de broek aan hoeft. En als dat wel moet, tsja.... dat zien we dan wel weer! ;)

Share This Page