Een standaard voor Stokke Flexibath?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kusho, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kusho

Kusho Niet meer actief

Hallo dames,

Wellicht heeft iemand hier een goed idee met betrekking tot een standaard voor de Stokke Flexibath:) Wij hebben dit badje gekocht omdat het ons makkelijk leek dat je dit badje opgevouwen kunt weg zetten, en wij geen zin hadden om constant ergens een badje te hebben staan. Het enige punt is dat er voor de Stokke Flexibath geen standaard te krijgen is; ik heb hem iig niet gevonden ;) Dus ik dacht wellicht heeft iemand hier de oplossing of ervaring met een andere standaard en de Flexibath zodat deze wel gewoon vrij kan staan in de douche of badkamer.

Alvast bedankt!

PS; badje kan uiteraard ook gewoon op het aanrecht en in de badkamer bij de wastafel, maar een losse standaard is wel zo makkelijk

2. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Bij mij past die in een gewone standaard. Ik heb een standaard waar zowel een tummy tub als een badje in kunnen en dat werkt.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heb hem toevallig vandaag ook gekocht!
    geen idee of ie op mn oude standaart past maar heb anders nog een aanrecht ;)

4. Kusho

Kusho Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! :)

@kakielakie; weet je nog toevallig waar je de normale standaard vandaan hebt? Heb toen staan 'passen' in de babypark, maar bij allemaal bleef er aan de ene kant ruimte onder het badje zitten waardoor deze niet stabiel stond.

En idd @cactusje; anders maar op het aanrecht :D

5. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dit badje al een tijdje. Ik kon toen geen geschikte standaard vinden.
    In het begin zette ik het badje op een handdoek op de eettafel, werkte prima. Later gewoon op de grond in badkamer.

Deel Deze Pagina