Na veel denken en doen, wil ik me toch gaan verdiepen in draagdoeken. Volledig onbekend terrein, vandaar dat ik eerst wil beginnen met het inschakelen van een draagconsulent. Ben het internet opgegaan en zie door de bomen het bos niet meer... Het zijn er zoveel! Maar welke raden jullie aan? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik woon in Zaandam, dus een beetje in de buurt zou wel handig zijn.
Hey Shaana, misschien kun je je aanmelden op draagpraat, op fb. Daar kun je veel info vinden en volgens mij hebben ze er ook lijsten met draagconsulentes in elke regio. Succes!
Je kunt ook kijken bij de vdc. Daar staan ze allemaal per provincie. Kies degene in de buurt en als dat er meer zijn even stukje "over mij" op hun site lezen. Draagconsulenten zijn als paddestoelen uit de grond geschoten omdat de cursus sinds een tijd ook in Nederland te volgen is. Ik ben zelf al 3 jaar draagconsulent en heb mijn beide kinderen gedragen dus echt veel ervaring. Er zijn ook draagconsulenten die die cursus pas net hebben gedaan en nog weinig ervaring hebben. Daar zou ik zelf wel op letten. Ik kom zelf trouwens echt uit de andere kant van het land