Hallo, Cas is nu 6 maanden en ik ben sinds een een paar dagen begonnen met een avondpotje. Doordat hij dat potje krijgt, kreeg hij meer moeite met zijn flessen drinken. Ik heb zijn voedingspatroon aangepast, maar de schema's zeggen dat dit eigenlijk pas mag met 7 maanden. Cas is 8,3 kilo dus al een heel ventje. Ik heb nu het volgende patroon: - 07.30 fles nutrilon 200cc -11.00 fruithapje -13.00 fles nutrilon 200cc -17.00 warme maaltijd (potje) -19.00 fles nutrilon 200cc met pap tussendoor geef ik hem nog wel wat drinken. Krijgt hij nu te weini melk binnen?of kan dit wel. Hij lijkt tevreden te zijn. Ook heeft hij sinds een aantal dagen ontzettende luieruitslag, echt heel erg. Kan dit komen doordat hij nu nutrilon 2 krijgt of door de warme maaltijd? Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes Marieke
Hoi Ilja, Bedankt voor het antwoord. Ik laat het voedingsschema dan zo, want het gaat perfect zo. Ik weet niet of hij tandjes gaat krijgen, ik zie nog geen puntjes. Ik heb dit weekend hem veel in zijn blote kont laten liggen, zodat er wat zuurstof bij kan, en ik moet zeggen dat het nu minder rood is. Normaal poepte Cas 1 keer per dag en nu wel 5 keer ofzo, maar het zal wel wennen zijn aan het eten en misschien toch een tandje. Nou nogmaals bedankt. Groetjes Marieke