En wat gaan jullie dan doen? Wij zijn allen vrij en willen op stap en we weten nog niet wat we gaan doen.
Heel weinig vooral Beetje poedelen in het badje van mijn dochter met mijn voeten en kijken hoe zij plezier maakt. Mijn theorie is als het heel warm is, zo weinig mogelijk te doen
niks bijzonders.... gewoon wat ik altijd doe. heb overal in mn huis airco dus nergens last van. als het te warm is buiten blijven gewoon binnen dus.
Hopelijk genieten met mijn kids in de tuin beetje spelen met water en de piratenboot! Tis lang genoeg koud geweest
Werken...! Toetsen en tentamens nakijken 's Morgens surveilleren bij toetsen en 's middags lekker achterin de tuin alles nakijken. Kan ik in ieder geval nog een béétje genieten
Weinig tot zeer weinig. Hele huis en tuin heb ik aan kant. Heb een giga tas boeken van mijn moeder gekregen voor de vakantie. Dar ga ik er 1 uit pikken en lekker mee in de zon hangen. Oudste moet naar school, kleintje gaat in in de blauwe schelp met water en zand spelen.
Eerst zien dan geloven... ik woon in Friesland dus het zal hier wel wat meevallen ( gelukkig) Ik heb wel wat flessen water extra in de koelkast gelegd...ijsjes geteld ( zijn er genoeg) en voor de hond een klein ijsje gemaakt.
Hmm 7 uur opstaan.. 8 uur naar school... Naar de winkel.. Nieuw pak kopen. (Lekker weertje voor!) En een plantenspuit. Naar huis.. Boodschappen De was in de wasmachien Kattenbak schoonmaken Dweilen Was ophangen Tussendoor nog wat lunchen en dan is het vast al bijna 3 uur en tijd om dochterlief weer op te halen. Terugweg langs het tuincentrum voor bloemetjes... En dan is het daarna ongetwijfeld te warm en te laat om ze voor etenstijd in de pot te zetten.. Maar dat is misschien wel een goed idee voor 's avonds. En 's avonds hopelijk een poging wagen mijn laurier te ontluizen. Krijg het al warm als ik er naar kijk......
Werken! Net in de cito tijd pfff. Maar 's middags wel even lekker in de buurt speeltuin spelen met 3 klassen. Wil toch wel graag naar buiten met de kinderen...
Zwembad staat klaar, ijsjes in de koelkast, bbq vlees+toebehoren ingekocht, meeste huishoudspul vandaag gedaan.. Dus zon, kom maar op! Zin in
7 uur opstaan. 8 uur kind naar school brengen boodschappen doen naar huis afwassen en een wasje draaien Op de fiets vlees halen 11.45 uur weer naar school kind ophalen. Brood eten 12.55 weer naar school kind wegbrengen 15 uur weer naar school kind ophalen. Tussendoor ergens nog even de spaghettisaus maken zodat we dat 's avonds alleen nog maar op hoeven te warmen+ spaghetti koken.
Morgen is mijn eerste werkdag na mijn zwangerschapsverlof en na het werken ga ik weer heel erg genieten van ons zoontje .
Airco van zolder gehaald, alle wasrekken buiten gezet (kan ik lekker de was weg draaien), badjes opgeblazen, parasol gehaald, flessen water in de koeling gedaan, waterijsjes gekocht, waterpistooltjes gekocht, nieuwe zonnebrandcrème met hoge factor gehaald voor de kids.... laat maar komen die warmte!
morgenochtend slapen, moet vannacht werken. En morgenmiddag de winterdekbedden vervangen voor de zomerdekbedden en wasjes draaien en ophangen. De kippensoep voor 's avonds heb ik bijna klaar, als ik de kinderen een plezier wil doen, eten we die lekker buiten op.
Ik heb morgen de oppas over de honden van mijn moeder maar ze zullen wel rustig zijn. Heb hondenijsjes voor ze in de vriezer. Verder zoveel mogelijk was weg werken nu het nog kan.
eerst 4 uur werken, poetsen, en dan nog wel de bovenverdieping en de zolder, zonder airco 's middags natuurlijk in de tuin, en veel in het zwembad liggen