Goed ik zit nu op een punt dat ik tot de conclusie kom dat mijn werk sinds mijn ongeluk in 2011 gewoon niet meer haalbaar is.. Ik krijg er meer pijnklachten door en dat vind ik het niet meer waard.. Ook val ik steeds uit en zet mijn werkgever mij min of meer onder druk of om veel minder uren te werken of om iets anders te zoeken.. Nu kan ik er niet zomaar uitgezet worden want heb vast contract! Nu moest ik gaan nadenken wat ik zou willen maar heb geen idee eigenlijk! Ik werk nu als verzorgende en wil wat met mensen blijven doen maar het moet dus niet te zwaar zijn.. Zijn er ergens van die tests te doen? Anders kan ik overleggen met de verzekering of zij zulke mensen weten maar ik dacht misschien is er online wel zoiets te vinden? En nog een vraag; waar is er nog wel werk in te vinden? Want het is allemaal aardig krap op de arbeidsmarkt.. Bij een gemeente werken lijkt me ook wel wat maar wat voor opleiding moet ik dan volgen??
vervelende situatie, zit je deels in de ziekte wet? want volgens mij is het wel zo dat je naar 2 jaar het 2e traject in gaat en dan kunnen ze je deels aflaten keuren. niet verzorgende maar misschien creatief bezig zijn met gehandicapten bijv of met oudere mensen. misschien kun je een hbo studie doen tot beleidsmedewerker. daar zijn ook studies voor dacht ik waarbij je 1 dag per week naar school gaat en de rest werkt.
Voor mij zoeken ze nu aangepast werk ook chroniche whiplash. Maar niks niks en nog is niks,,,ben gekeurd en ga nu naar de ww ....maar t s mooi shit. Maar we blijven duimen
Ik zit op en af in de ziektewet.. + ik heb een tijdje eruit gelegen ivm zwangerschap van ons zoontje! Dus dat geldt denk ik niet als ziek tgv ongeluk? Het probleem is min of meer ook dat iedereen op mijn werk zegt dat ik het eigenlijk gewoon wel moet kunnen.. Maar mijn lichaam geeft aan van niet! Ha heeft me nu naar een neuroloog gestuurd en dan met name met de vraag of dit nog betert en of er een diagnose gesteld kan worden (iedereen zegt dat het whiplash klachten zijn maar niemand wil het vastleggen want dat zou een neuroloog moeten doen als anderen dingen zijn uitgesloten?? Nu beginnen ze toch in te zien dat het idd niet werkt, willen ze dat ik minder uren ga werken en als dat niet werkt iets anders maar dan moet ik binnen twee jaar weg zijn als we die stap zetten.. nU is de verzekering bezig met de tegenpartij of ze mijn uren die ik straks miskoop willen vergoeden of dat zij nog meer onderzoek willen... En zo blijft het getouw trek! Er is mij ook verteld dat ik niet voor een deel in de WIA ofzo kan komen omdat het niet echt erkend is ofzoiets? En het uiteindelijk om een klein percentage gaat.. Wat ik zelf wel erg leuk vind is iets met fotografie. maar ja dat is niet echt een "erkende" opleiding denk ik zo?? Doktersassistent leek me ook wel wat maar mij is al verteld dat door de stress die dat mee brengt ik juist ook meer klachten zou kunnen krijgen! En zo is er voor alles wel wat te zeggen