Na aanleiding van dit onderwerp http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/576708-platisch-chirurgie-puur-natuur-ouder-worden.html ben ik benieuwd wie een borstvergroting/verkleining heeft gedaan of wil doen? Keuze a moet zijn vergroting/verkleining zijn...
Ik krijg over 5a6 weken een borstverkleining Wil dit al jaren. Maar na 4 jaar met dagelijks pijn rondlopen,en fysio die alleen de scherpe randjes van de pijn weg haalt,was het voor me genoeg. Mijn keuze staat niet bij de poll,dus die heb ik maar niet ingevuld Edit lees nu je aanpassing op keuze a.
Ik heb 11 jaar geleden een borstverkleining laten doen. Ik had al jaren last van mijn rug en liep voorovergebogen. Als het nodig was zou ik het zo weer doen. Ben er zoveel zekerder van geworden
Nee omdat het niet nodig is. Ze zijn groot, groter dan ik mooi en prettig vind. Maar ik heb er niet genoeg pijn aan om onder het mes te willen.
Dit denk ik ook, meestal. Soms denk ik wel na over een verkleining omdat ik er toch wel last van heb. Maar ik ben niet zo'n fan van 'zomaar' in je lijf laten snijden als het niet absoluut noodzakelijk is.
Wil een verkleining ben mijn borsten behoorlijk zat ze zitten mij in de weg. Letterlijk maar dan moet ik toch eerst denk z.n 30 kilo afvallen.
Nee. Ik heb me jarenlang rot gevoeld dat ze zo klein waren, maar ben inmiddels zelfverzekerder en nu geef ik niets meer om de maat. Toen ik er nog wel mee zat af en toe met het idee gespeeld, maar de kosten en het snijden in een gezond lichaam schrokken me af.
Nee, ik heb niks laten doen. Mijn borsten zouden wel wat groter en voller mogen zijn, maar dat vind ik geen reden om in mijn gezonde lichaam te gaan laten snijden. Bovendien vind ik het een heel onprettig idee dat er een lichaamsvreemd object in mijn lijf zit. De nadelen wegen voor mij dus behoorlijk op tegen de voordelen.
Nee, ik overweeg wel eens een verkleining maar ik hoop dat door het afvallen ze kleiner gaan worden. Ik heb nu een 90G
Overig. ja ik wil het zeker maar heb er geen geld voor(b.verkleining). moet er ook voor afvallen eerst maar door rugklachten mag ik niet sporten en dan is het moeilijk om af te kunnen vallen...
Als ik heel grote borsten zou hebben en daardoor pijn had en lastig kleding kon kopen dan zou ik het,overwegen. Maar ben tevrede met mn a cup.,Zien er na twee zzwangerschappen nog prima uit
daar heb ik mij verder nog niet in verdiept. weet dat ik tig jaar geleden als eens in Leeuwarden ben geweest bij chirurg en die wilde mij niet opereren omdat ik toen nog geen kids had en ookal wilde ik geen b.voeding geven, wilde hij het niet doen. vond het beetje onzin, is mijn eigen keuze lijkt mij. nu 2 kids en heb idd geen b.voeding gegeven dus het had makkelijk gekund. misschien als ik ooit wat afgevallen ben, dat ik dan opnieuw het traject in ga
Zo plat als een dubbeltje. Als ik op mijn ideale gewicht ben zie je mijn ribben er doorheen Dus denk er soms wel aan. Maar hoop gewoon snel tevreden te kunnen zijn met wie ik ben
Ik ben totaal niet tevreden over mijn borsten. Ze zijn niet perse te groot, maar ze hangen vreselijk, altijd al gedaan ook. En ze moeten nog een tijd mee. :x Dus ik zou ze best willen liften + eventueel verkleinen. Nadat onze kinderwens is vervuld, ik mijn man heb overgehaald, genoeg centen hebben en ik zelf genoeg moed heb. Nooit dus.
Een verkleining is wel een heel ander verhaal dan een vergroting vind ik. Ik heb nu een C cup, maar normaal maar een A'tje. Ik ben prima tevreden met mezelf en ik zou niet overwegen om mijn borsten te laten vergroten. Alles aan me is smal dat hoort gewoon bij me. Ik vind een natuurlijk mooie vrouw veel interessanter om naar te kijken dan één waar van alles aan gedaan is, ook of misschien wel juist als dat betekent dat ze niet helemaal perfect is.
Heb borstvergroting gehad. Altijd kleine borsten gehad naar waren wel stevig (75b) na 2x borstvoeding woog ik zelf nog 60kg ( 180cm) en had ik geen borsten meer over. Voelde me erg mannelijk. Ben toen gegaan voor een 75d Ondertussen was aangekomen en weeg ik 68kg. Borsten zijn meegegroeid en zit nu op 75e/70f Ik zou niet anders meer willen. Alleen een maar. Voorheen kon ik topjes niet aan omdat het er niet uit zag zonder borsten dn nu krijg ik de knoop/Rits niet dicht ivm te grote borsten. Ben er nog elke dag blij mee, herstel was een eitje en voelde me meteen heel vrouwelijk. Heb ze voor de spier waardoor ze er natuurlijk uitzien, beetje hangen etc. Achter de spier vond ik persoonlijk te nep er uit zien Ben totaal niet bang voor operaties en heb hoge pijngrens dus als ik geld zou hebben had ik waarschijnlijk meer laten knutselen. Echter is het niet nodig maar ik denk met veel geld dat je eerder geneigd ben om te zeggen doe maar. Als ik ouder wordt sta ik vooraan voor vulmiddelen . Eigen vet of botox. Wat er ook op de markt is.
Ik zou het heel graag willen doen maar aangezien het niet verzekerd word en ik het geld er niet voor hebt gaat het helaas niet. Ik wil het doen omdat ik 54kg ben afgevallen en van een cup dubbel D nu op een B cup ben aangekomen. Voel mij er niet ongemakkelijk bij ofzo, of voel mij niet minder vrouwelijk door maar vind het wel gewoon mooier om een volle C cup te hebben. Maar helaas, ik doe het er maar gewoon mee