ik heb een hele oude badkamer.. en de tegels zien er altijd zo vies uit.. terwijl het niet zo is... maar heb laatst met de spuitbus van antikal alles ingespoten.. even zo laten zitten.. daarna met een sponsje alles een beetje verdeelt. en goed geschrobt.. en dit 2 keer.. en er zit gewoon daadwerkelijk weer een glansje op de tegels...
probeer eens glansspoelmiddel voor de vaatwasser?glazen blinken er ook van dus als de glazen deuren hebt kan je t daar ook voor gebruiken en voor de dingen wat bijvoorbeeld wit is kan je schuurmiddel proberen en bij de action hebben ze power reiniger dat werkt ook super dat haalt t goorste vuil eraf
wibra = Dasty goed spul jah. Ben professionele schoonmaakster maar werk liever met Dasty dan met elk ander chemisch schoonmaakrommel waar ik mee werk.
Op de site van oma weet raad staat een goede tip, gebruik hem zelf ook en mijn badkamer ziet er uit als nieuw. Verwijderd schimmel, kalk enz... Pak een spuitfles, vul deze met soda en chloor, en de rest met water. Inspuiten, 15 minuten in laten weken, en daarna met de douche kop afspuiten. Je badkamer ziet er weer uit als nieuw zonder dat je hoeft te schrobben enz.
Schoonmaakazijn tegen de kalk. En paar keer per jaar glansspoelmiddel, dan kan je het glas beter schoonkrijgen. Verder autoshampoo werkt prima.
Vraagje: ik heb Dasty gekocht, maar hoe moet je daarmee schoonmaken? Met een geel doekje? Schuursponsje? Pannensponsje? Afwasborstel? P) Als bijlage de foto hoe onze badkamervloer eruit ziet als ik 'm met schoonmaakazijn schoonmaak. Niks schoon dus 't Ziet er echt niet uit!! Iemand een tip? (Zo ziet het er uit als ik de schoonmaakazijn een tijdje heb laten intrekken en of ik er dan met water/andy/wat dan ook overheen ga, het is niet weg te krijgen.)