naaimachine kopen maar waar en welke..

Discussie in 'De lounge' gestart door limegreen, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Weet iemand waar je een goede en ook nog is goedkope naaimachinie kan kopen...
    Heb wel is hier op het forum zien staan dat ze ze ook bij ikea verkopen maar kan er niks over vinden op de site , weet iemand of ze ze daar nog hebben en hoe duur..
    andere winkel opties mogen natuurlijk ook ..

(het is alleen voor wat kleine naai werkjes , niet hele kleding stukken)

alvast bedankt

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik heb voor 79,95 een naaimachine gekocht bij de Lidl. Daar staan ze regelmatig in de folder (dezelfde die ik heb onlangs voor 50 euro). Ook Kruidvat heeft regelmatig naaimachines in de folder staan. Het is natuurlijk geen bekend merk dat ik heb, en hele dikke stoffen zullen moeilijk worden. Maar hij naait prima voor de kleine klusjes en ik naai er best wel kleding en zo op. Misschien die folders dus even in de gaten houden (als je er niet te veel haast mee hebt).

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Je kan ook kijken voor een goede tweedehandse, dan heb je veel meer waar voor je geld!

En anders zou ik eens bij de kijkshop kijken voor een toyota, niet duur en ik hoor er veel positieve verhalen over.

4. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig vorig jaar de naaimachine van kruidvat gegeven aan moeder. Over deze was ze niet tevreden ( ook alleen kleine klusjes)
    Nu bij Jysk een singer naaimachine gekocht, afgeprijsd van 300 naar 150, en volgens moeder ideaal! ( hij staat u ook weer in het krantje)

Deel Deze Pagina