Wat te geven? Iets voor haarzelf (een verwenpakketje of iets dergelijks? Zo ja wat precies... ) Of iets voor de baby... Of helemaal iets totaal anders zoals een luchtje of een kadobon? Vind het moeilijk, hebben jullie leuke ideetjes??
Ik kreeg vooral dingen voor mijn zoontje. Logisch natuurlijk. Een goede vriendin is nu zwanger en die wil ik strakjes een sieraad geven van mamakado.nl .
Ik zou zelf een verwenpakketje geven, zeep enz om lekker tot rust te komen. Ze krijgen al zoveel voor de baby, terwijl de mama eerst 9 maanden moet ploeteren. Mag ze best een momentje voor zichzelf
Een verwenpakketje voor mama.. Ik heb deze pas ook gekregen, met douchegel en creme van zwitsal mama ( heerlijk spul! ).. Een haar en gezichtsmasker, wat lekkere bonbons.. Het is altijd leuk om iets te krijgen, maar nog leuker als je weet dat ze er zelf moeite voor heeft gedaan..
ik zou iets voor de moeder zelf kopen en een klein babypakje of sokjes voor de baby.. voor de moeder kan je leuke tijdschriften kopen, lekkere douche en bad gel... lekker geurtje... wat makeup... zodat ze na de kraamweek zich weer lekker kan verzorgen en optutten.... je bent moeder maar ook nog vrouw en niets is zo heerlijk om fris en fruitig voor de dag te komen met een makeupje en een lekker geurtje!