M'n maatje kwijt :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry, ik weet dat het niks op zal leveren maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik ben mn kat kwijt. Ik heb hem al sinds hij 12 weken is en is inmiddels bijna 8 (wordt 8 april 8 jaar). Hij is normaal maximaal een kwartiertje weg en staat dan altijd weer voor de deur. Gaat altijd tot max 2 tuinen verder en nu is ie dus weg. We hebben overal gezocht, behalve in de slootjes in de buurt. Dat kunnen we pas morgen doen als het weer licht is. Ben zo verdrietig en vind het zo zielig voor zn broertje, die zit de hele dag al voor het raam te wachten tot hij komt :(

Bah ik vind het maar niks die onzekerheid...ik hoop dat iemand of ikzelf natuurlijk hem vind. Levend en gezond....

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik duim voor je dat je kat snel weer heelhuids terug komt!
    Sterkte ermee!

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh dat vind ik echt heel sneu voor je!!! Ik hoop echt dat ze nog thuis komt vanavond! Misschien was er een buurvrouw zo lief om melk te geven? (Wat ik overigens HAAT).

Geef de moed niet op! Waarschijnlijk is ze gewoon op avontuur.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ach, wat verdrietig zeg!! Bah, wat een onzekerheid! Misschien zit hij ergens opgesloten. In een schuurtje of zo? En vooral 's avonds rond gaan lopen in de buurt en zijn naam roepen. Of aanbellen bij de buren en vragen of zij hem gezien hebben. Foto's verspreiden in de buurt.
    Heel veel sterkte!! Ik hoop dat hij straks weer op de stoep staat.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    He gatver,

Ik hoop dat hij zo weer vrolijk komt aanwandelen!

Kan je niet met een bakje voer rammelen?

Misschien helpt het!

Sterkte!!

6. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik zal voor je duimen meid!
    Waarschijnlijk staat hij morgen gewoon voor de deur te miauwen.

Misschien heeft hij iets interessants gezien en is erachter aan gegaan! Katten komen bijna altijd terug..

Sterkte! :)

xx

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ohja,licht ook amivedi in en de dierenambulance,dan weten ze het gelijk dat het jou kat is..
    Is hij gechipt?

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ooh wat sneu zeg...
    Hoelang is je kat al weg dan?

Misschien staat hij straks gewoon weer voor de deur meid.

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik heb al meerdere malen rondjes gelopen in de buurt, zn naam roepen etc. Maar niks. Hij kan hier alleen een paar tuinen verder door over de lage schuttingen te klimmen. Maar misschien heeft iemand zn tuindeur open laten staan en is ie zo weggegaan. Ik ga morgenochtend bij alle deuren langs of ze willen kijken in hun schuur. Heb dat nu wel bij de naaste buren gedaan maar die hebben niks gevonden. Maar vind het dus zo raar omdat ie eigenlijk niet weg "kan". En hij ging om 6.30 uur naar buiten en dan is er nog bijna niemand die weggaat dus de tuindeuren zaten toen dicht. Maar toch is ie weg...

Nou ja, ik hoop dat ie inderdaad weer aan komt wandelen. Heb wel onze tuindeur maar open gezet voor de zekerheid. Heb m ook al aangemeld op amivedi. :(

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hij is helaas niet gechipt maar heeft wel bepaalde kenmerken (waaronder een breuk in zn bekken omdat ie ooit van 10 meter hoog naar beneden sprong in ons oude huis). We wilden ze beide chippen maar afspraak stond voor over 2 weken... We wonen hier net een paar maanden en hiervoor konden ze niet naar buiten en hij ging nooit verder dan onze tuin of die van de buren. Stomme ik, had ik hem maar eerder gechipt. Maar hij is nog niet aangemeld als gevonden. Heb hem op amivedi aangemeld en ook al gebeld met de dierenambulance. Er worden op de weg naast ons regelmatig katten doodgereden helaas. Maar daar ligt ie (gelukkig) ook niet.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh meis weet precies hoe je je voelt, precies een jaar geleden was onze kat ook weg, ruim een maand, gezocht tot we gek werden, dachten dat ze onder het ijs lag oid. maar ik keek uit t raam en zag haar verderop in een tuin zitten, ze was de weg kwijt, sterk vermagerd maar ze is weer helemaal de oude!

Katten zijn sterk, geef de moed niet meteen op, ga zoeken, roepen, Amivedi heb je al opgegeven, geef ook de dierenarts en asiel een belletje, ook al heeft je kat geen chip.
    Succes en sterkte!

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh jeetje meis, hoop dat hij gauw komt, en wat een poppie toch!!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ah wat kl*! Woon je dichtbij een drukke weg ?? ja naja alle optie's openen houden natuurlijk...
    maar kan het niet omdat jij zegt dat hij altijd 2 tuinen verder is dat die bewoners hem zat waren?? ja noem maar wat!

ik hoop dat hij gewoon achter een vrouwtje aan is en snel weer terug is!

14. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Ik hoop dat hij weer snel bij je terug is, sterkte...

15. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik denk dattie heel binnenkort weer komt aanwandelen. Wij zijn onze poes wel eens 1 week kwijt geweest en toen kwam ze binnenwandelen alsof er niks aan de hand was... Laten we het hopen!! Sterkte

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    och wat sneu! ik hoop dat hij er snel weer is..Ons beessie heeft het ook wel eens op zijn heupen hoor.. ben me rotgeschrokken.. Had hij zich bij buren laten opsluiten de slimmerik..
    Dus de hoop nog niet verliezen

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Oh wat verdrietig zeg!
    Hopelijk is je maatje snel weer terug!
    Sterkte!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hij is terug! Hij is helemaal zwart...echt van top tot teen, lijkt wel of ie ergens in heeft gelegen. Er is niks wits meer te zien. Een van de buurtbewoners kwam net met hem aangelopen, hij had hem gevonden bij de waterkant hier in de buurt. Misschien heeft ie even gezwommen ofzo want hij is ook doorweekt. Ben blij dat ie dan het water uit is gekomen...

Ooh ben zo opgelucht. Nu denk ik; jeetje zeg ik maak me al druk na een dag terwijl onze katten bij mn ouders soms wel 2 a 3 weken weg zijn. Het is meer omdat ie normaal niet weg kan en gaat hier denk ik....

Nou ja, ik ben weer blij! :D

Bedankt voor alle lieve reacties, super!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat fijn! vertroetel hem maar lekker

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539