Beste verloskundige, Het loopt allemaal niet zo lekker bij mij. Mijn cycli loopt zo raar, van 28 dagen tot 48 dagen. Met vaak nog een tussen tijdse bloeding. Verder heb ik constant buikpijn onderin mijn buik. Mijn bekken doen ook zeer en mijn linker kuit is contstant gespannen. Verder lijkt het of mijn lichaam onder stroom staat, er is een tintelend gevoel van binnenuit. Mijn menstruatie zelf ik 2 dagen heftig waarbij ik ook altijd doorlek. De overige 5 dagen is het zo weinig althans, als ik een tampon inbreng zit deze helemaal vol, maar zodra ik een maandverbandje gebruik is er bijna niets, alleen met afvegen dan weer. Verder nog erg last van haaruitval. Vorig jaar in december hebben ze bloed geprikt en inwendig een echo gemaakt, daar is verder niets uitgekomen. Ik ben moeder van 3 pracht kinderen 5-3 en 1.5. Toen de 2e 3 maanden oud was, was ik opnieuw zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden met 8 weken. Na 5 maanden was ik weer zwanger. Na deze zwangerschap ben ik nooit meer mezelf geworden. Eind deze maand heb ik weer een afspraak staan bij de geanycoloog. Maar dat duurt nog erg lang. Ben zelf bang dat ik in de overgang zit, of dat ik aan baarmoederhalskanker moet denken of zo. Wij willen nog heel graag een 4e kindje krijgen. Hiervoor zijn we nu ookal een jaar mee bezig maar dat wil niet lukken. na een positieve ovutest wordt ik na 7 dagen weer ongesteld, dus iets klopt er echt niet. Nu lees ik net van een ontsteking in je baarmoeder, zou het dat kunnen zijn, en hoe zijn dan de kansen op zwanger worden? Al met al een heel lang verhaal, maar ik zit er echt mee, ben echt me zelf niet, ook qua emotie en gevoelens naar mijn man toe. Hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen. Groetjes Lies
Hoi, ik denk dat het verstandig is dat je een afspraak bij de gynaecoloog hebt. Ik kan op basis van dit echt geen uitspraak doen over wat er moeglijk aan de hand is helaas. Heel veel succes groeten evelien