Ik heb per ongeluk de foto`s van mijn telefoon (sd kaart) verwijderd. Nu zoek ik een programma om ze terug te halen, een groot deel had ik al op de pc staan maar een helft niet. Ik komt veel programma`s tegen waar je voor moet betalen (op zich logisch) maar dat is nogal prijzig. Weet iemand een programma die goed werkt en waar je ze mee terug kunt halen? gelukkig heb ik de belangrijkste foto`s gewoon op het fototoestel/pc staan, maar hier staan ook wel wat leuke foto`s bij, die je dan spontaan maakt als er iets grappigs gebeurd.
Helaas heb ik er a gehad dat ik 2 volledige maanden van mijn mobiel heb verwijderd. nooit meer terug kunnen halen.. Ben bij speciaalzaak geweest. Een programma wat iemand me aanraadde voor 100 euro gekocht maar niks heeft gewerkt.. Dus helaas van die 2 maanden heb ik alleen foto's die ik naar andere op Whatsapp gestuurd heb nog maar Is inmiddels iets meer dan 2 jaar geleden maar ben bang dat er in die tijd niet veel veranderd is...
ja daar zijn idd programma's voor, mits je daarna niks nieuws meer op de sd-kaart hebt geplaatst of nieuwe foto's bijv hebt gemaakt wat daar opgeslagen wordt. want dan is het verloren zaak. ik zou thuis even na moeten kijken welk programma ik daar ook alweer voor heb gebruikt. staat me bij iets in de trant van 'pc inspector' o.i.d. maar durf het niet met zekerheid te zeggen. die zou je in elk geval eens kunnen proberen, is een gratis download. geloof dat het enige criterium wel is met zulke reparaties dat die sd-kaarten rechtstreeks in een poort in de computer worden geplugd en niet via kabeltje werken naar telefoon/camera.
Op je camera of telefoon zelf verwijderen is eigenlijk altijd definitief, tenzij er backups zijn gemaakt. Sommige telefoons doen dat automatisch. Iphone bijvoorbeeld naar Icloud mits deze vol zit
tip als je Android gebruikt: maak een back up op hoge kwaliteit in Google Photos. Heb je nu niks meer aan, maar wel voor in de toekomst. Als je hoge kwaliteit ipv originele gebruikt, heb je onbeperkte opslag