Ik heb op mijn computer micr. office staan, word/excel enz enz. Nu heeft mijn man pas een demo versie gedownload van de nieuwste office. Alleen nu zijn dus die 30 dagen proberen voorbij en moet je het óf aanschaffen óf je kan het niet meer gebruiken.. Nu wilde ik dus vandaag gewoon mijn 'eigen' office weer gebruiken, maar dat kon dus ook niet meer Kan ik die demo versie er op de een of andere manier weer af gooien en mijn eigen versie behouden? Ohhhh ik ben zo'n computer dummie wat dat betreft De cd'tjes van office heb ik dus niet, aangezien mijn computer geinstalleerd is door een computermannetje die op mijn man's werk af en toe langs komt, dus de hele boel opnieuw installeren is ook niet zo eenvoudig... Help?
Welke Windows heb je? In het configuratiescherm moet een kopje programma's verwijderen staan. Daar kun je het programma verwijderen. Ik weet niet of dat met iedere Windows zo is vandaar de vraag hierboven. Het configuratie scherm is als het goed is via start te zien.
Even goed in je configuratie scherm kijken bij progamma`s wijzigen of verwijderen. Als je dan aanklikt de Office versie die er af moet dan is er niets aan de hand. Dan blijft de "goede" versie gewoon staan.
Nou het is gelukt en ook weer niet....! Ik heb bij configuratie scherm de beruchte versie gedelete, maar nu kan ik dus geen bestanden meer openen met .docx en .xlsx (kon ik voorheen wel) Ik kan wel gewoon mijn eigen word en excel bestanden openen en opslaan, maar bestanden die ik bijv. toegestuurd heb gekregen, die met een nieuwe versie van word zijn gemaakt, niet! ik heb al gegoogled en ik zag dat ik een compatibiliteitsprogramma'tje daarvoor moet downloaden. Die had ik wel al, maar heb hem opnieuw geinstalleerd (hersteld) en toch werkt het niet... Wat nu???? Help!