Badkamermeubel

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanEL, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Wauw... Mooi zeg!!!

2. Verox

Verox Niet meer actief

Portugese vloertegels... Niet onderhoudsvriendelijk, maar zo mooi...

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dit badkamermeubel had ik ook bijna gekocht! Maar werd zo gefrustreerd betreft juiste kleur tegels uitzoeken waarbij dit badmeubel paste dat ik compleet op een andere stijl ben overgestapt.

Had vd week foto's in een ander topic geplaatst maar zou ze nog eens plaatsen.

Wij hebben een blad waar we waskommen op hebben, maar nog niet echt een meubel om spullen op te bergen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  5. MamavanEL

Wat een mooie badkamers allemaal!
    Heb in de Ikea folder een leuk kastje zien staan alleen moet deze aan de muur vastgezet worden dus dat wrd m ook niet denk ik.
    Ik denk dat ik toch voor een witte of grijze tegel ga voor op de vloer. Aankomend weekend er maar even op uit.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben onze badkamer ook bijna klaar. Moet alleen nog schilderen en de verlichting afmaken.
    Wij hebben een witte hoogglans tegel van 30x60 op de muur. Op de vloer een antraciet tegel van 30x60 (geen hoogglans ofzo). Plafond word wit met inbowu LED-spots. Het meubel is de Godmorgon/Braviken van de ikea in hoogglans grijs. Ik wil de badkamer aankleden met fuchsia kleurige accessoires. Zodat er toch wat kleur en vrolijkheid in komt.
    We hebben ook nog de Godmorgon spiegelkast. Zal vanavond een paar foto's maken voor een idee.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Wij krijgen over een aantal weken onze nieuwe badkamer. We hebben deze meubeltjes uitgezocht, showroommodel, dus aardig wat korting. Hiervoor hadden we badkamermeubels van Ikea, witte hoogglans en die waren ook prima.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Deze tegels komen op de grond, op de muren gewoon brede witte tegels en dat stond heel mooi met het badmeubel.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ahhhhhhh daarom moet ik altijd met ogen dicht bij jou naar de wc ;)

Maar effe serieus ik zou een mooie donkergrijze tegel nemen, steekt lekker af met wit en geeft een sjieke uitstraling.. Misschien licht anti slip voor je een smakkerd maak als het nat is

11. MamavanEL

Idd ;)

Maarre antislip is misschien niet zo'n gek idee na vanmiddag.... Genen enzo hahaha

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Daarom dacht ik er aan, je moet er niet aan denken dat je kleine straks met d'r koppie tegen het bad aan ligt!
    En tegels kunnen wat dat betreft reteglad zijn! En kleedjes glijden weg of je breekt alsnog je nek erover :p
    Beetje barok stijl past ook wel bij je denk, zon licht motiefje er in, of twee kleuren blokjes? Roooood ofzo hahahahahaha

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Houd er wel rekening mee dat antisliptegels niet zo makkelijk schoon te maken zijn, maar inderdaad, het is wel veiliger.
    Overigens heb ik zelf gewoon matjes met antislip aan de onderkant, die blijven hier goed liggen in de badkamer.

14. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier geen problemen met schoonmaken hoor, heb een hoek in de douche anti slip en zeker met een kleintje aan te raden

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.514
    36.473
    113
    Onze tegels zijn niet anti slip, maar hebben wel een stroef oppervlak.

16. MamavanEL

De eerste tegels zitten ertegenaan.

17. MamavanEL

Wat zit het allemaal tegen zeg pfff.
    We zijn nu op de helft.
    Het bad is er nu uitgehaald en vandaag gaat het nieuwe erin zodat we daar ook kunnen tegelen.
    We hebben grijze tegels uitgekozen waar we erg blij mee zijn.
    Ik hoop dat het snel klaar is want het is echt een enorme bende hier thuis.

18. MamavanEL

19. MamavanEL

Vloertegel

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh wow, mooie vloertegels :D

Deel Deze Pagina