ik heb er geen zin in! Stom of logisch?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ga hier vast een boel commentaar op krijgen, maar alla....

Binnenkort wordt een neefje van mijn man 18. Nu heb ik het joch al nooit uit kunnen staan (is gewoon altijd een vervelend kind geweest) maar goed. De hele familie is uitgenodigd en met zijn ouders kunnen we verder prima mee overweg, dus wij gaan er heen.

Nu is het zo dat zijn vader (oom van man dus) een groep heeft, vergelijkbaar met carnaval. Wij zijn daar ook lid van en doen dus ook ieder jaar mee.

Nu wil oom dus dat de hele groep hem ophaalt met een versierde wagen, verkleed en al, grappige toespraken, domme geintjes etc etc....En daar hou ik dus echt gewoon helemaal niet van.....:)

Ik wil best naar die verjaardag, maar gewoon in mijn nette kleding, mijn haren netjes, beetje make-up op, ipv verkleed als (bij wijze van) clown.....

Ze zijn nu ook van alles aan het maken: spandoek, versiersels voor het huis etc. Ik doe daar niet aan mee, want ik moet werken (Beste smoes ever! :p)

Maar wat vinden jullie? Gewoon tegen heug en meug meedoen, omdat wij ook lid van die groep zijn? Of gewoon in normale nette kleding naar de verjaardag? En hoe ga ik dat brengen op een nette manier? (mezelf kennende kan best zijn dat ik dat op een heel lelijke manier eruit floep :)) Want oom zal zéker teleurgesteld zijn...

Overigens is mijn eigen zoon pas 18 geworden en ik vorige week 40, hebben hun ook niets meegedaan (niet dat dat hoeft, maar ik vertel dat er ook nog even bij)

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik kan alleen maar zeggen dat je maar je eigen geboel moet luisteren. Als het niet goed voelt, voelt het niet goed.

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Tja...
    Ik ben ook totaal niet het type persoon ervoor om verkleed als gekke clown de straat op gaan, dus nee ik zou het echt niet doen :D
    Misschien je werksmoes weer gebruiken dat je net voor het feestje klaar bent? en dat je dan jammer maar helaas niet uitgedost in een clownspak op zn verjaardag kan komen :D

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zou niet meedoen. Als ik er geen zin in heb dan straal ik dat ook uit. Dus ik zou 'gezellig' in mijn mooie outfitje normaal op verjaardagsvisite gaan. Laat de rest, die er wel zin in hebben, maar gek doen.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Tja moeilijk. Aan de ene kant zeg ik je eigen gevoel volgen. Maar het lijkt dus een soort thema feest te worden... Dan zou ik wel gewoon verkleed gaan, en anders denk ik niet gaan. Het is ook een beetje raar als iedereen verkleed komt en jij niet.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik dat ook echt niet zou doen, dus ik snap je wel ;)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

haha, nee, dat gaat niet werken....Het feest is op zaterdag en ik werk nooit op zaterdag....en zij weten dat, want tante is een collega van mij :D

Was anders wel een goeie geweest! Maar ergens wil ik ook eerlijk blijven, zo van: ik doe niet mee, want ik hou daar niet van.

en ze weten dat ook best. toen man en ik trouwde mochten ze van mij echt niets regelen! Want de halve familie is al door het centrum gestuurd verkleed op een skelter spijkers poepen en koekhappend..... Dat soort dingen zijn aan mij gewoon niet besteed :)

8. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik hou wel van een geintje, maar dit is wel erg veel van het goede.

Wat jammer nou dat je moet werken en dat je het spectaculaire begin moet missen. Ach ja, dan sluit je toch later aan voor een kop koffie. In je nette kleding:D

Ik zou wel een leuk cadeau meenemen in de stijl van carnaval. Desnoods zou ik in mijn mantelpakje/mooie jurk/nette kleding voor de deur staan met een gek masker op. Heb je jezelf toch van een goede kant laten zien;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, het is puur de groep waar wij ook lid van zijn (ongeveer 15 man) de rest van de gasten (stuk of 30) zijn dus niet verkleed.

10. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Zie net dat ze weten dat je niet moet werken. Kan je niks anders verzinnen? Een afspraak bij een vriendin die je echt niet kan verzetten, maar waardoor je wel wat later bent?

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als je er niet aan mee wilt doen dan zeg je dat toch gewoon?

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee....:) want mijn vriendin zit ook in die groep en is al die toestanden aan het regelen.....Hahaha en die heeft zich voor het karretje laten spannen, terwijl ze geen zin heeft. Die heeft zwaar de P in omdat ze van de week met zijn allen bij haar het spandoek gaan verven :p

14. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mij ook niet gezien. Maar goed ik ben wel vaker recalcitrant. ;) Dat soort gekkigheid zou ook totaal niet bij me passen dus jammer haha.

Doe je wat je zelf wil, tegen je zin in werkt toch niet. Of je moet als Moppersmurf gaan ofzo...;)

15. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ow:p Nou dan zou ik het gewoon eerlijk zeggen. Ook omdat er veel andere gasten zijn die niet verkleed gaan. Kan je altijd nog kiezen om een accessoire te dragen of gewoon helemaal als jezelf te gaan.
    Je kan natuurlijk ook een gekke bek trekken als ze de deur open doen:cool:

16. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dit :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, maar ik weet bij hun niet zo goed hoe ik dat moet brengen, omdat oom echt heel teleurgesteld zal zijn. Hij leeft er al echt helemaal naar toe, (dat doet hij met de optocht ook, hij leeft daar voor, al zijn gesprekken gaan daar over, lees letterlijk) Vind dat dus best moeilijk hoe ik dat netjes moet brengen. vooral omdat ik mezelf ken. Ik zou dus gerust zeggen van: Oom P: ik heb daar echt geen zin in, je ziet me wel op de verjaardag verschijnen, doei! Nou, dat kan ook niet vind ik, dus graag suggesties

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en ik ben ook wel blij om te lezen dat het niet stom is als je daar niet aan mee wilt doen.....hahaha

19. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Hey Piet, even over die verjaardag. Ik vind het geweldig om jouw enthousiasme te zien, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben er zelf niet zo enthousiast over om hier aan mee te doen. Daarom heb ik besloten dat ik niet in themakleding kom, maar ik zou heel graag in mijn eigen kleding zo'n lekker stuk taart komen eten.

Zoiets? Ik ben er zelf ook nooit goed in. Ik moet altijd een gesprek in mijn hoofd hebben, want anders praat ik mijzelf klem.
    Als je maar zegt dat je het al besloten hebt. Zodra je meld dat je er over moet nadenken stel je het alleen maar uit.

20. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik zou gewoon lekker in je eigen kleding gaan en dan een hawai ketting om doen ofzo, ben je er toch nog een beetje onderdeel van.

Deel Deze Pagina