En t frezen in de muren. Dat vond ik het ergste. Moest bij ons wat verplaatst worden. Wat een hels geluid
Alleen zo jammer dat ik daar niet eerder over nadacht. Dan hadden we het tijdens de zwangerschap nog gedaan. Maar voordeel: nu hebben we nog een bad, die gaat er uit als we verbouwen. En komende jaren is bad wel leuk met kind!
Oh onze jongste zit zo rechtop in bed wanneer er in de muur geboord wordt. Onze oudste had daar ook geen last van. Verschilt dus per kind
wij zijn in een vakantiehuisje gaan zitten in de eerste week van de badkamer verbouwing destijds. want ook het niet kunnen douchen vonden wij onhandig en het is best wel een puinhoop in en om huis als ze bezig zijn. vond het fijner om dan niet thuis te zijn. we waren niet te ver weg, want soms wil je ook even kijken hoe het er mee staat, en of je nog dingen moet regelen/aanpassen etc.
Ik zou denk ik wachten tot je klaar bent met de middag slaapjes. Scheelt zoveel stress! Wij hebben tig jaar geleden wel iets verbouwd toen de oudste 1 was en wat had ik daar spijt van. Ze ging toen 3 dagen pw naar de opvang, maar gedurende de verbouwing heb ik er 5 van gemaakt. Het was gewoon niet te doen. Ieder kind is anders natuurlijk, maar met een lichte slaper zou ik nog een jaartje ofzo wachten!
Wij hebben echt net een badkamerverbouwing achter de rug en hebben nog één kindje van net twee dat 's middags altijd 2 uur slaapt. Ik heb hem op die dagen gewoon telkens in de kinderwagen in slaap laten vallen en die kinderwagen vervolgens in de garage geparkeerd. is zoiets niet mogelijk bij jou?
Toen de buren aan het verbouwen waren was ik zielsgelukkig als de jongste net op bed ging wanneer zij aan het boren waren (of iets anders met veel herrie). Was in die tijd een lastige slaper maar door het geluid viel hij juist snel in slaap. Zo kan het dus ook.