Gatverdamme! Ik ben mijn zoontje aan het leren om zindelijk te worden...dus vandaag...eindelijk... een klein drolletje in zijn potje... Jeeeh, ik helemaal enthousiast. Ik samen met mijn zoontje naar het stickervel om er weer een mooie sticker op te plakken....hoor ik achter me...slobber, slobber... heeft onze hond zijn ontlasting opgegeten! bleeeeh....Zooo smerig! Ik weet wel dat ze buiten soms ook ontlasting opeten, maar dit vind ik echt smerig! Kan ik die hond de komende tijd ook de hele tijd in de gaten houden..... Sorry dat ik dit verhaal met jullie deel!! haha...
Is toch handig Ik vond dat altijd zo smerig, die drollen uit dat potje vissen! Was blij dat mijn zoontje liever gelijk op de wc ging zitten
Hahaha brrrrrr echt snap die honden soms echt niet hoor, die van ons denkt dat de kattenbak een soort van cafetaria is. Moet ik ook zo in de gaten houden want zodra de kat uit de bak komt,staat ie er al direct naast.
Ow bah! Die zou ik eerst heel veel water laten drinken en misschien met een oude tandenborstel eventjes zn bek poetsen
Oh bah, mijn hond heeft buiten wel eens mensenpoep gegeten (lag wc papier, waarschijnlijk iemand die aan de plas aan het nachtvissen was), toen werd ik echt helemaal naar en wilde haar toen echt niet meer in de auto. Zou hier dus ook kunnen gebeuren als ze de kans zou krijgen straks.