Hoi, Hebben jullie dat ook? Dat de weken voorbij vliegen? Eerst leef je naar die 12 weken grens toe, dan naar de 20 weken want ben zit je op de helft, en nu is het al bijna zo ver!
heb ik ook heel erg hoor echt eerst de eerste echo dan de 20 weken en nu ben je alweer over de 30 en zit je in de laatste weken. nu heb ik wel wat complicaties sinds maandag maar zoonlief doet het goed en nu begint de nesteldrang erg te komen hoor.
Ik had het ook tot sinds 1 week geleden :S.... De eerste duurder veel langer leek het wel. Maar nu dat ik over datum bent duurd het wachten wel heeeeeel lang
tot de 37e week ging het heeeeeel snel! Nu lijken de dagen steeds langer te worden.... Maar idd meid, de tijd van je zwangerschap gaat zoooo snel! Lekker extra genieten van die laatste paar weekjes en je dikke buik!
Ik vind ook dat het zooooo snel is gegaan... Als ik eraan denk dat ik die buik over pakweg 8 weken niet meer heb word ik echt verdrietig Hoewel ik er dan natuurlijk wel een mooi knulletje voor terug heb
Vinden jullie van wel? Ik vind van niet...Ik leefde ook toe naar 12 weken, daarna 20 weken...Pfff maar gaat niet snel genoeg vind ik. Mischien na de 20 weken vliegt het voorbij.. Ik hoop het zooooooooooo...Wil graag mijn baby in me armen houden. Maar mischien komt het omdat ik niet echt van me zwangerschap kon genieten..Misselijkheid, bi etc etc... Eigenlijk kan zwanger zijn, mij gestolen worden..Ben ik de enige die echt zo denkt? Liefs Jeanney
Ik sluit mij hier helemaal bij aan,idd eerst de eerste echo's zo spannend allemaal,dan idd leef je naar de 20 weken echo toe,dan vind ik ff dat het langzaam gaat,en nu vind ik het weer super snel gaan, maar kan me voorstellen dat als je 37 weken bent en je weet dat je mag bevallen en het gebeurd nog niet en je gaat overtijd lopen dat de dagen dan idd lang gaan duren
neehoor je bent niet de enige! van mij mag het ook wel sneller gaan.. wie weet na de 20weken dat het ineens heel snel gaat en zwanger zijn is eerlijk gezegt ook niet mijn hobby.. die vervelende kwaaltjes vermoeidheid.. hormonen zal toch blij zijn als dit weer voorbij was en mn kleine wurmpie in mn armen kon houden
Ohh , nu ik eenmaal bevallen ben verlang ik toch wel vaak naar mijn buik hoor. Niet omdat ik me meissie niet bij me wil hebben , maar gewoon het gevoel binnen in je..Zo heerlijk. Ik sluit me verder wel hierbij aan , ik keek uit naar de 12wk toen die voorbij was kon ik niet wachten tot de 20wk , wat ging dat langzaam. Vanaf 26wk ging het bij mij ineens vlug tot de 32 weken.Daarna kroop het tot de 36wk. Ik heb een fout tijdens mijn zwangerschap gemaakt en dat was mijn volledige hoop zetten om met 37wk te gaan bevallen , je snapt natuurlijk wel dat het vanaf dat moment echt lang duurde.Uiteindelijk ben ik aan de gang gegaan met 40wk2d.
Ik kijk uit naar de 12 weken! hihi de eerste weken gaan me niet snel genoeg voorbij,dez te eerder ben je die ''enge''12 weken grens voorbij! hihi
ooooh die laatste twee weken waren een hel!en nu mis ik die buik en het gefroemel nog steeds mss binnenkort weer een buik
Als ik kijk naar de afgelopen weken is zwanger zijn ook totaal niet mijn hobby! Ik geniet er wel van op de momenten dat ik al die kwaaltjes niet heb...en de hormonen ff op de rails heb
Ik ben bang dat ik voor de 3e x zwanger mag zijn, maar pfff leuk vind ik het niet...En bij me 2 andere buiken miste ik het zwanger zijn helemaal niet.. Straks ook niet denk ik....
dmes geniet van je zwangerschap (ondanks de klachten....), want het kan zo om zijn! Ik heb zelf niet eens zwangerschapsverlof gehad, omdat ik al ben bevallen met 31 weken en 5 dagen...., dus geniet van je buik!
pff ik vind juist dat het erg teraag gaat de eerste 12 weken gingen snel omdat je dan uit de zogezegde gevarenzone bent dan tot 20 weken ging het ook redelijk snel omdat we dan spulletjes enzo kochten maar nu lijkt de tijd voruit te kruipen en gaat alles precies zo traag .
Ik kan mee voorstellen als je echt last van kwaaltjes hebt dat het langzaam gaat! Gelukkig heb ik daar niet echt last van, buik begint nu een beetje in de weg te zitten, maar voor de rest geen klagen, gelukkig! Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon ontzettend veel aan mn hoofd heb, niet leuke dingen... Heb nu al alles gewassen en klaar liggen! Beetje vroeg maar ja.. Sterkte voor degene die het langzaam vinden gaan, en last hebben van kwaaltjes.