Ik ben sinds vorige week misselijk, met mate, maar mijn hele eetlust is verdwenen. Leef op hooguit 10 druiven per dag, hoewel die er voor het eerst vanmorgen allemaal weer er zijn uitgekomen. Nu slikte ik altijd foliumzuur echter trek ik het niet om dit te slikken. Is het erg?? Iemand eettips? En dan niet ineens aankomen met hele zware happen hihi.
probeer kleine beetjes te eten begin met een cracker s`morgens.. en een kopje thee.. ik was ook heel misselijk en nog steeds maar als ik hele kleine beetjes eet dan gaat het redelijk goed.. hoop dat het gauw over gaat bij je en dat je weer normaal kan eten... xxxx
meid laat wel snel je urine controleren op ketonen. als die erin zitten is het niet goed en moet je aan de infuuus. zitten ze er niet in hoef je je ook geen zorgen te maken. want 10 druiven klinkt niet best. loop zelf met een neusmaagsonde en ben al 29,4 dagen zwanger. voor meer vragen pm me mientje
ik drink sapjes en die hak-drank, van groente en fruit. Waterijsjes. En verder alles waar ik zin in heb. Is dat om 10:00 'sochtends chips? dan doe ik dat. Omdat ik weet dat alles wat ik eet is meegenomen en van niet eten word ik nog misselijker
Voor het kindje is niet niet zo bijzonder erg dat je de eerste 11 weken niet veel eet, die haalt toch wat hij nodig heeft zegt m'n gyn, maar je moet echt proberen te drinken!!! Heb in week 6-7-8 hetzelfde gehad en toen POSTAFENE gekregen van HA... misschien eens achter vragen bij je apotheek, is speciaal voor zwangere vrouwen en helpt me goed, maar als ik het niet neem ben ik ook een wrak hoor! Foliumzuur echt nog minsten een maand doornemen meid! Het is nu MEGABELANGRIJK volgens mijn gyn omdat het kindje nu gevormd wordt!!!!!!!
Foliumzuur is echt belangrijk. Dus toch slikken en als het 's ochtends niet lukt dan 's avonds of zo. Drinken is het allerbelangrijkste. Al komt het er weer uit, toch blijven drinken. En eten, tsja... als het er allemaal weer uitkomt, dan schiet het niet echt op, maar toch proberen. En als het puur is dat je geen trek hebt dan jezelf er overheen zetten, want het is wel belangrijk.
Ik deed wat Taliaa doet in mijn misselijkheids periode, eten wat maar bleef hangen, als dat snachts om 3 uur een tostie was dan nam ik een tostie, en qua drinken bleef bij mij melk en cola binnen, geen light of zero, dat kwam er weer uit, maar gewone cola dronk ik buiten de melk om. Niet erg goed, dat weet ik maar mijn vk zei als het binnen blijft is het al goed. Geroostert brood bleef bij mij wel binnen trouwens, niets erop, alleen droog geroostert brood, terwijl krackers er wel uit kwamen.
Net een sultanatje gegeten, en foliumzuur. Nu net weer boven de plee gehangen. Volgens mij is de foliumzuur er weer uit. Dus heel zinvol is het niet? moet ik er dan nog 1 nemen?