ik heb een vraagtje of iemand misschien weet waar je zwemkleding kan kopen in grote maten want een gewoon badpak kan op den duur niet meer want die gaat bij me liezen helemaal gapen en dan kan je zo naar binnen kijken en dat is ook niet de bedoeling groetjes femke
bedankt voor de tip heb net even geken maar dat is niet in mijn maat ik heb normaal 50/52 want gewoonen kleding kan ik genoeg van vinden maar niet in badkleding
Ik heb er 1 van noppies, effen zwart en goed te doen, met plooien aan de zijkant, geen idee offie ergens online staat. Was in de noppies-winkel, en die hadden 'em. Was ook maar 40 euro ofzo, viel me heel erg mee toen ik de prijzen zag bij livera voor een gewoon badpak. Ik heb zelf broeken maat 48, dus misschien hebben ze jouw maat toch net niet, maar je komt er wel wat dichter bij in de buurt. Kan er geen afbeelding van vinden
kijk eens op marktplaats.. daar heb ik een grote vandaan.. van noppies. pas hem nu niet meer is te groot geworden zal de maat eens checken. misch heb je er nog iets aan.. en de wehkamp??? succes
Op zich valt de badkleding van de Prenatal ook vrij groot uit. En kijk anders eens bij Livera daar hebben we ook badpakken in grotere maten.