Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar wat advies over badkrijtjes voor mijn kinderen. Ze zijn gek op tekenen en kleuren, en ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om ze badkrijtjes te geven voor in de badkamer. Hebben jullie ervaring met badkrijtjes? Ik ben benieuwd naar Welke zijn veilig en van goede kwaliteit? Makkelijk schoon te maken of blijven er vlekken? Vanaf welke leeftijd zijn ze geschikt? Ik hoor graag jullie ervaringen en tips! Wat zijn de beste die jullie voor je kinderen hebben gebruikt? Alvast bedankt voor de hulp!
Hier vonden ze het erg leuk. Weet niet meer welke ik had, is al tijd geleden. Had toen een oude badkamer waarbij het me echt niks kon boeien als ik het niet helemaal schoon zou krijgen. Wilde dus eigenlijk alleen zeggen dat ze het wel heel leuk vonden Misschien dat ik het voor nr5 dr verjaardag wel weer koop. Inmiddels na verhuizing weer een oude badkamer
bedank voor je tip!!! ik ga zeker kijken wat ze nog allemaal hebben, maar heb gelijk wel eentje nodig die makkelijk schoon te maken is. anders ook leuk om schilderijen van kinderen te hebben in badkamer
Ohh dat is zo leuk, ik vond dat als kind geweldig haha Wij hadden die van de Hema vroeger en we mochten die altijd gebruiken dus ik veronderstel dat die er ook goed weer af gingen