Het klinkt ideaal. Je kan zelf in bad liggen en het bad laten vollopen en je kindje op de badmatras. Wie heeft er ervaring?
Ik geloof dat dat ding wat wij van iemand hadden geleend zo heette. Ik zou er zelf geen geld aan uitgeven haha.
1x gebruikt, gekregen van mijn zus die het nooit heeft gebruikt en zij had het van een vriendin gekregen die hem ook nooit had gebruikt. Zegt genoeg denk ik...
Nee, is een rotding. Ik had het van een nichtje, en die het had van iemand die het kreeg van iemand... iedere keer 1 keer gebruikt en opgegeven Het is onstabiel, het is niet zacht of comfortabel, geeft baby geen steun, baby krijgt er heel snel kou in en je kan baby er niet deftig in wassen. Ik heb het maar weer doorgegeven na het bij mijn oudste ook 1 keer geprobeerd te hebben Samen met baby in bad wil ook zeggen: geen zeep, geen badschuim, geen shampoo gebruiken. Samen douchen is interessanter.
Kan wel handig zijn...maar buikje van je baby ligt altijd boven water. Dus doek mee in bad en over de buik en nat houden. T matrasje drijft,maar je moet er wel bij blijven. Hier ging mn man vast in bad zitten en gaf ik de baby aan. Ons zoontje dobberde dan lekker tussen de benen van mn man. Zonder matrasje....
Hier wel veel gebruikt bij de jongste. Die ging dan met zijn zus mee in bad. Ik zat dan langs het bed en ondersteunde zijn hoofdje. Zo kon Hij heerlijk rond trappelen in bad. Zijn zus zorgde er wel voor dat hij het niet koud kreeg. Heb het al vrij snel gebruikt denk toen hij 2 weken was. Hij ging ook vaak met ons onder de douche maar ook regelmatig met zijn zus in bad
Wij hebben het wel veel gebruikt. Heerlijk om samen in bad te gaan, al heb je daar natuurlijk niet perse zo'n matrasje voor nodig. Voor "grote"zus was het ideaal, want zo kon zij ook haar kleine zusje vast houden en vertroetelen in bad. (gewoon vasthouden vond ze nog lastig, glibbert teveel). inderdaad wel even een washandje/doekje op de buik leggen.
Ik heb gemerkt dat in ieder geval iemand baat heeft van de verkoop van dit soort babyspul. De leverancier. In de praktijk heb je het echt niet allemaal nodig. Vooral vooraf bedenken dat je iets nodig hebt is lastig, want zoals je leest zijn de meningen uiteenlopend. Je kunt het alsnog aanschaffen als je in bad gaan met je kindje lastig vindt zonder matras-dinges. Hier lag zoonlief heerlijk in mijn armen in bad en mijn man kon hem weer aanpakken als we eruit wilden. Ik wilde helemaal niet mijn handen vrij
Ik gebruik het ding omdat we 2 babies hebben. Handig met zelf in en uit bad stappen en niet 2 glibbers vast te houden. Erin ronddrijven vind ik ook te koud. En om te wassen is het handig.