Mijn zoontje had bij de geboorte rood haar, dit vind ik erg leuk!Maar blijft dit zo? wie heeft ook een kindje wat bij de geboorte roodharig was en bij wie is dit nog steeds zo of juist niet?
ik had rood haar toen ik geboren werd, dat is na een paar maanden blond geworden. ij ons zit er ook niemand in de familie die rood heeft, dus het was al vrij vreemd dat ik rood haar kreeg
Ons mannetje had bij de geboorte bijna zwart haar.. Nu wordt het steeds lichter en is nu donker blond
zijn z,n wimpertjes ook rossig? en zijn wenkbrauwtjes? Vaak is het zo als de wimpertjes ook rossig zijn dan zijn ze *echt* rood
Zijn wimpertjes en wenkbrauwen zijn voor zover ik kan zien licht, maar of dit echt rossig of heel blond is, vind ik moeilijk te zien. Bij ons zit hetw el in de familie, een aantal rode neven en ikzelf ben ook rossig, niet alleen op mijn hoofd maar ook in andere haargebieden dus echt gek is het niet, ik hoop zo dat het zo blijft, ik vind het zo leuk staan. Mijn dochter was bij de geboorte trouwens pikzwart en is nu na 3 jaar blond. Vandaar ook mijn vraag over rood haar, binnen hoeveel tijd verandert dit dan?
mijn zoon is net als ik een echte toverbal hihi Ikzelf had bij mijn geboorte zwart haar, toen werd ik donkerblond, toen rossig en nu zit ik tegen bruin aan Mijn zoontje was heel donkerblond bij geboorte, toen heel lichtblond, toen rossig en nu iets donkerblond.
ik ben met rood haar geboren en heb het nog steeds ...als de wimpertjes en wenkbrauwen ook rood/rossig zijn idd dan kan je er volgens mij vanuit gaan dat het rood blijft... heb er bij mijn zoon ook mijn best op gedaan maar hij heeft het haar van zijn papa ...dus wie weet bij de volgende...
Volgens mij (ik heb tijdens de voeding eens goed gekeken, zit er op zijn wimpertjes toch een rossige gloed dus wie weet.
Nee, meid, dat verandert, hoor! Die van mij was ook rossig toen ze werd geboren, nu heeft ze paars haar! Grapje, ik zit je maar te dollen!
ik was rood bij de geboorte en nog steeds rood... haha helaaaas! Romy is pikzwart qua haar maar hoop dat dat nog lichter word hoor! al werken haar felbruine ogen en haar caramelkleurige huidskleur niet echt mee...
Levi heeft ook rood/rozig haar vanaf zijn geboorte...dus..en denk dat het wel zo blijft...al komt het niet in de families voor...alleen mijn vader was heel vroeg ook rozig..maar heeft nu al zo lang ik mij kan herrineren zwart haar.
haha, mijn dochter was ook pikzwart bij de geboorte, en heeft ook bruine (nou ja, 1 heel bruin oog en 1 groen bruin oog) en heeft een wat getinte huid?(niet van mij, ik verbrand na 5 minuten zon al) en is echt blond, het kan dus wel.
Toen ik geboren werd had ik niet veel haar en het haar dat ik had was een beetje blond en nu ben ik toch echt rood haar . Mijn dochtertje is met rood haar geboren ik ben ook wel benieuwd of dat zo blijft maar ik denk van wel aangezien het van zowel Papa's als Mama's kant in de famillie zit. Ik weet wel dat een aantal tantes van mij rood waren tot ongeveer hun 10 en toen steeds blonder werden .
Mijn dochter had bij haar geboorte rood (kopermahonie) kleur haar. Ze heeft dit nog steeds Zij is overgens het enige kindje(van de 4)met rood haar