Er komt weer een verjaardag aan.... Onze zoon vraagt lego, lego, lego, lego en een Nerf Hij heeft al zo ontzettend veel lego en speelt vooral met de auto's en lego poppetjes, dus ik wilde eigenlijk wat anders geven (hij krijgt het ongetwijfeld toch wel van familie en vriendjes). Ik vraag me af of Lego Technic ook leuk is? Spelen kinderen die gek zijn op gewone lego ook met de Technic versie of is dat toch weer heel anders? Ik zie bijv. auto's met een pull back mechanisme die je samen weer kan ombouwen tot iets anders. En iemand toevallig ervaring met Lego Boost? Het ziet er wel leuk uit, maar die prijzen... Ik ben benieuwd!
Mijn oudste is al sinds hij 3 is veel met lego aan het bouwen. We hebben een paar keer technisch lego gekocht, maar dat vindt hij helemaal niet interessant. Wat hij voor zijn laatste verjaardag heeft gekregen is het boek '365 dingen die je met lego kunt doen' of zoiets. Dat is een boek met allemaal 'proefjes' of voorbeeldjes van lego. Dat is echt superleuk, mijn zoon maakt er geregeld iets uit.
Hmmm ja daarom twijfel ik dus ook een beetje... het is echt wel anders als gewone lego dan. Volgens mijn man gaaf hij het geweldig vinden omdat hij wel echt van het bouwen is met lego, knikkerbaan, kapla... maar ik denk dat mijn man het gewoon stiekem zelf heel leuk vindt Dat boek ga ik sowieso even naar kijken, bedankt voor de tip!!
Onze oudste (bijna 9) is al een paar jaar gek van Lego Technic. Maar het is wel echt anders dan gewone Lego. Veel technischer...haha...maar hij houdt juist weer minder van gewone LEGO.
Mijn man heeft de Lego Boost vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen Is erg leuk, je kunt er meerdere dingen van maken die dan allemaal iets anders kunnen waarbij je dan de iPad nodig hebt. Momenteel is het een kat hier. De kinderen vinden het ook erg leuk. Maar wel behoorlijk prijzig ja...
Lego boost is geweldig! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Wat ik leuk vind (en daarombereid was meer uit te geven) is dat het naadloos aansluit bij het (computer) programmeren dat ze bij ons op school ook al krijgen.
Mijn zoontje is net 8 geworden en het halve huis staat vol met gewone Lego Nu heeft hij Van alles van technisch Lego gekregen. De eerste dozen vond hij wel nog wat lastig omdat het zo anders is dan gewone Lego, gaat ook wat zwaarder met het in elkaar zetten. Maar nu is hij helemaal om en vindt ie het erg leuk en kan het helemaal alleen. Er zitten allemaal beweegbare onderdelen bij en het valt minder snel uit elkaar dan gewone Lego. Ik vind het dus een aanrader