En wat is je kledingmaat? Ik heb zelf maat 40/42 en ga voor een corrigerend badpak, maar ook daar voel ik me eigenlijk niet fijn in Over de poll: Ik kon geen andere opties meer toevoegen helaas.
Ik heb aan de bovenkant maat 40 en onder een flinke 42. En mn buik is nu ook niet bepaald afgetraind haha, maar gisteren toch besloten een nieuwe bikini aan te schaffen. Wel met een iets hoger broekje en fel gekleurd bovenstukje (schijnt af te lijden haha). Maar ik heb ook een corrigerend badpak in de kast liggen hoor . Mijn grootste ergernis is mn bovenbenen, dus gebruik ook altijd nog een pareo als ik aan de wandel moet in badkleding.
Mt 36 in bikini. Maar ik vind dat je met het juiste model bikini ook met een voller figuur best een bikini aan kan hoor!
ik heb maat 46 en ga ( al jaren) voor de tankini en het zwemshortje. hierin voel ik me prima. en wie het niet zint kijkt de andere kant maar op
Heb maat 48 en zou het liefste kiezen voor een "burkini" maar helaas stond die optie er niet bij Dus dan maar gewoon een corrigerend badpak....
TS, net als jij zit ik precies op de grens van de 'kleine' en de 'grotere' maten die je in je poll hebt gemaakt, dus 40/42 (onder 40, boven 42). Ik heb nu een bikini, dat bevalt me wel. Tot vorig jaar een tankini gehad, beviel me ook. Ik hou niet zo van badpakken, vind ze vaak erg truttig.
Op dit moment zie ik er even wat anders uit. maar normaal heb ik een wel een mooi figuur, vind ik zelf. Bovenbenen en billen wat voller en mijn borsten juist niet vol genoeg, maar wel taille en een plate buik. Ik ben er wel tevreden mee. Toch zul je mij niet gauw in een bikini zien. Ik vind het gewoon niet fijn zitten. Eén keer duiken en ik zwem in m'n nakie, haha.
Hier maat 40-42 en een tankini. In een bikini zul je mij never nooit niet zien. Een badpak heb ik ook wel gedragen voordat ik afgevallen was, maar ik vind dat toch meer tekenen dan een tankini. Plus dat het zo ouwelijk staat vaak.
ik heb maat 36 maar helemaal geen borsten sinds de bevalling,ik ga straks mijn bikini eens passen een badpak vind ik meer voor oude mensen maar dat is een kronkel in mijn kop want de enige die ik ken die een badpak aandoet is mijn oma van 82jaar tankini moest ik even op google zoeken wat dat is een zwembroek met een soort shirt dus haha
Ik heb 40 en ga voor de bikini ten eerste omdat ik me niet hoef te schamen ik ben gewoon in verhouding en ach, dat buikje heeft wel 8 zwangerschappen doorstaan. Ten tweede vind ik die natte kledder op mijn buik niks, in een bikini heb ik het lang zo koud niet na het zwemmen
Oh ja, en een badpak zonder beugels vind ik voor geen meter zitten, en een badpak die het wel heeft vind ik niet mooi en bovendien zijn die cups nooit goed...
Ik ga voor een bikini met maat 42. Reden, grote borsten, dus in een badpak echt niet genoeg ondersteuning en ik vind het ook lekkerder zitten. Als mensen zich eraan ergeren kijken ze maar de andere kant op. Bovendien zijn mijn benen mijn minste punt en die zie je overal wel in.
ik heb maat 36 en ik draag een bikini. Maar, ik vind dat je vaak wel een bikini aan kunt doen hoor. Ik denk dat je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt, want dat straal je uit! En ook mensen met maatje 44 mogen van mij echt een bikini aan hoor. Niets om je voor te schamen. Vind ik.