Badpak, bikini of tankini?

Discussie in 'De lounge' gestart door Arual, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Badpak, bikini of tankini?

1. < maat 36 en bikini

2. < maat 36 en badpak

3. < maat 36 en tankini

4. Maat 36, 38, 40 en bikini

5. Maat 36, 38, 40 en badpak

6. Maat 36, 38, 40 en tankini

7. Maat 42, 44, 46 en bikini

8. Maat 42, 44, 46 en badpak

9. Maat 42, 44, 46 en tankini

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jaloers op je dikke tette

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha... Amen

3. senta

senta Niet meer actief

Ik vind die mensen niet voor schut, maar denk wel meestal dat ze de aandacht meer naar zich toe trekken dan ze zouden willen, juist doordat ze zichzelf bedekken. Dat het meer opvalt zeg maar.

4. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hier een tankini voor in het zwembad.
    Strand kom ik vrij weinig, ik verbrand zooo snel (rood haar, spierwitte huid :p ), en ik heb een keer een hele erge zonnesteek gehad, toen was ik wel klaar met zonnen. Als ik op het strand ben, ben ik me alleen maar druk aan het maken of ik wel goed ingesmeerd heb, wanneer het weer moet, blabla, dat is zo vermoeiend dati k leiver naar een binnenzwembad ga :p
    Ik heb trouwens 40-42 qua maat

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Tsss, jaloers op mijn tetters?
    Moetje kijke wat een mooi lichaam jij hebt. Het zit nog op me netvlies gebrand die foto. Ik lijk wel lesbisch! :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Zo is het niet bedoelt hoor. Ik vind het juist zonde om je te bedekken terwijl dat niet nodig is. Iedereen is mooi en ook met een maatje meer hoef je je niet te bedekken. Dat vind ik juist zo jammer. Heb sch*t aan anderen en als jij het lekkerder vindt om met warm weer alles te bedekken, moet je dat vooral doen, maar ga het niet laten om wat een ander er van kan vinden.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik draag het liefste een bandeaubikini met boxerbroekje. Nu heb ik een tankini gekocht voor tijdens de zwangerschap. Ik vind het toch wel erg lekker om twee losse stukken te hebben en loop liever niet met mijn buik bloot. Niet omdat 'ie "dik" is ofzo, maar meer voor bescherming van de mini :)

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Oke, dat komt heel anders over dan je eerdere post.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Had ik idd wat anders neer kunnen zetten, maar daarom leg ik het nog even uit.

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik wilde een badpak kopen, maar mocht dit niet van vl ;). En eigenlijk heeft hij ook wel gelijk. M'n buik is weer plat en ik heb alleen wat striae op m'n bovenbenen en heupen.. Dus eigenlijk niets om je voor te schamen ;). Uiteindelijk na een maand zoeken een goed passende bikini gevonden, onder 36 boven 75E (maar eigenlijk net te wijd). Zonder beugels hoef ik ook echt niet meer te proberen!

Overigens vind ik wel dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Niet een badpak aantrekken omdat de rest van de bekrompen maatschappij vind dat je daar 'te dik' voor bent. Als je je prettig voelt in wat je draagt, straal je mijn inziens veel meer uit..

Resultaat van mijn bikini jacht:

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Voor mijn zwangerschap had ik maat 36 en droeg altijd een bikini. Geen idee hoe ik er straks uitzie na de bevalling en wat ik dan ga dragen.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat stoer dat je een foto plaatst!
    Ik vind de print leuk.

13. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    maat 36 en in badpak.
    Nog steeds geen tijgerbikini gevonden die matcht met mijn buik

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

ziet er prima uit hoor!!

En met kids heb je de ideale accessoires bij je en kijken ze toch meer naar je kids als naar jou (en anders had je die voor je LOL grapje he :) )

15. Triskele

Ik moet echt een nieuwe maar het is moeilijk vinden met cup -A ;) en dan broekje 42 ja je hebt die mix and match dingen wel tegenwoordig maar vind alles zo saai...

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb maat 36, soms maat 38. Ik draag geen bikini want ik ben nog niet tevreden over mijn buik.
    Ik heb een monokini. Alleen niet zo´n ordi ding, maar een hele leuke :D Met een bandeau bikinistukje zeg maar.

17. Triskele

ik snap wel wat je bedoeld , je trekt juist meer aandacht naar je toe las je met overdreven veel kleding loopt met heet weer (dus alles bedekt zeg maar) denk ik persoonlijk, het is zonde, natuurlijk kan je het wel enigszins gepast doen, ik bedoel ik zag net een bikini langskomen (chaii) en als iemand met maat 48 die aantrekt dan zie je geen bikini meer :p :D maar je hebt genoeg opties tegenwoordig zeker voor grotere maten steeds meer (en vooral ook grote cupmaten steeds meer mogelijkheden)

18. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik vind de zomer heerlijk, qua temperatuur, maar vind het ook lastig omdat het in de winter makkelijker is om jezelf wat te bedekken en dan zie je niet gelijk je volledige figuur. Ik ga mezelf niet verstoppen door lange broeken en lange mouwen te dragen, maar schaam me soms wel als ik een hemdje of een korte jurk aan heb. Maar goed, ben al veel verder dan een aantal jaar terug, want toen liep ik in legging, ook met 30 graden ;):):D

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#59 LittleMonsters, 6 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2013
    een hele leuke! ik heb een saaie dan :)

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.163
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Misschien bem ik blont ;) maar tijdens de zwangerschap heb je toch geen speciale positie-bikini nodig? Broekje zit onder de buik, topje erboven. Bij badpakken en tankini's snap ik dat er extra ruimte in de stof moet zitten voor de buik, maar het mooie aan een bikini is toch juist dat het niet hoeft?

Ik ben dus normaal van de badpakken, maar heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven aan een positiebadpak terwijl dat miet nodig is. Ik ga dus deze zomer waarschijnlijk -geheel tegen mijn principes is :p- toch in bikini. (En ieder zijn mening, maar IK persoonlijk vind blote bolle-baby-buik dus niet zo mooi. Maar voor die paar keer dat ik in zwange toestamd ga zwemmen, ga ik niet speciaal iets aanschaffen. En ik heb nog wel een bikini liggen van een eerder mislukte poging tot bikini-zwemmen.)

Deel Deze Pagina