Bikini... maat 42/44 Voel mezelf niet prettig in badpak, krijg ik echt enorme bovenbenen van en zit gewoon echt niet lekker.
over het puntje lange kleren in de zomer... ik draag niet vaak echt korte broeken/rokjes. niet zozeer vanwege mijn stevige benen want daar heb ik kak aan maar meer voor mijn prachtige spataders/blauwe plekken en dat mijn benen never nooit bruin worden al lig ik een jaar in de zon. ik draag dus veelal capribroeken/leggings. dat soort zaken. als ik thuis ben en echt nergens naar toe ga doe ik dan wel een korte broek aan. wel ben ik al heel gauw van mouwloze tops en tunieken. ondanks mijn stevige armen hahaha lekker los
Bruin zonder zon notenmelk van de kruidvat kopen! Wittere benen/armen/het hele lijf dan die van mij ga je niet vinden. Anyway, ik een bikini (zelden...) maat 36/38. Ik verbrand zo ongeveer levend ookal smeer ik 6 liter zonnebrandcreme dus veel zul je me er niet in zien
ja is dat wat? ja gek genoeg mn gezicht armen enzo verkleurt snel. gister half uur en lekker verkleurd. maar die benen
@ChillladyD same here!!! Zojuist 20 minuten in de zon gezeten, gesmeerd met factor 50, en ja hoor : rood!! Maar bruin zonder zon begin ik niet aan. Geen zin om al die moeite te doen ze nemen me maar wit en al hoor
Bikini! ik heb zelf maat 40/42 van bovenstukje ivm grote voorgevel haha. Ook nu draag ik gewoon nog een bikini, geen problemen mee.
als je een grote buik hebt dan werken normale broekjes niet echt, dan is uw poeske net bedekt maar rolt steeds naar beneden een beetje groter broekje is dan wel fijn.. een positiebadpak daar paste mijn buik niet echt in op het einde dan.. ik vind die blote bolle buiken supermooi!!! be a proud mummy joh
Hahahha thanks... was de enige die ik op dat moment paste.. heb nu nog een simpele zwarte voor het zwemmen... als.mijn lichaam is zoals.ik wil koop ik een dure bikini.. nu moet ik elke keer een nieuwe kopen ivm sluikende borsten hahah
maat 38/40, nu met de zwangerschap 42, maar als nog een bikini hoor mij niet gezien in een badpak! zo ouderwets!
@Triseleke: weer wat geleerd. Zelf zal ik de zomer nog wel doorkomen dan. Maar nu snap ik waarom er blijkbaar behoefte is aan positi-bikini's.
Die vind ik ook echt heel leuk! En een mooie buik ook..! Jeutje, zo strak ben ik niet. Komt die toevallig van de h&m of niet? Heb ook zo'n model aangehad, maar was te wijd.. Dat slinkende borsten ben ik ook nog bang voor.. Pas 1,5 week gestopt met bv en dit was wel een dure bikini. Dus hopelijk past hij over een maand nog, anders is het een duur grapje.
Ja deze is van h&m maar dit is met touwtjes dus wel handig. Ja door het sporten en zakken van bf gaan eerst de borsten weg helaas
Ik heb voor het eerst een tankini aangeschaft. Ik heb sinds vorig jaar een stoma inclusief een erg lelijk litteken. Een tankini leek mij de ideale oplossing. Is het ook trouwens
Onder maat 38, boven 40/42.. Maar altijd een bikini.. Hoe het gaat zijn na de zwangerschap zie ik dan wel.. Mn bikini hou ik lekker aan tijdens zwangerschap, zon broekje wat je aan de zijkant strikken moet, dus dat kan best met een buik
Bikini! 36 of 38.. Wel vaak met touwtjes aan de zijkant, ideaal.. Vind een badpak echt niet mooi, en ik lijk er ook niet slanker in hihi..
Ik heb voor het eerst een badpak gekocht, ben nog niet helemaal gewend aan de oorlog die op mijn buik woedt. Dan maar ouderwets ; http://www.speedo.nl/media/rokgallery/3/38e1d088-0ec1-47a8-8873-41f770c141db/bbccc80a-f255-4ddc-eed2-209679298707.jpg