Badpak, bikini of tankini?

Discussion in 'De lounge' started by Arual, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Badpak, bikini of tankini?

1. < maat 36 en bikini

2. < maat 36 en badpak

3. < maat 36 en tankini

4. Maat 36, 38, 40 en bikini

5. Maat 36, 38, 40 en badpak

6. Maat 36, 38, 40 en tankini

7. Maat 42, 44, 46 en bikini

8. Maat 42, 44, 46 en badpak

9. Maat 42, 44, 46 en tankini

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

2. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,346
    36,205
    113
    Dat badpak is echt leuk! Kan ik met mijn cup maat ook helaas niet aan anders haf Ik bem zo gekocht.

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Hier maat 48 en gewoon een Tankini, ik vind badpakken meer voor wat oudere dames. Bedoel ik niets verkeerds mee hoor maar ik vind een tankini bij vollere dames juist leuker staan.

5. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik heb een badpak maar uiterlijk tankini. dus zeg maar een soort van jurkje idee aan de voorkant. maar dan eronder gewoon aan 1 stuk. eerder had ik gewoon een tankini maar die werd te groot en met de kids van de glijbaan ed kwam ie me te vaak omhoog whahaha.
    heb trouwens mt 42 onder maar 48 boven ivm grote borsten ;)

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mijn keuze: maat 36, 38, 40 en tankini.
    Ik heb boven maat 34 en onder maat 38, maar door de slappe huid op mijn buik draag ik al enkele jaren een tankini. Ik ben gewoon preuts en voel me hier een stuk prettiger in, ook al ben ik op vakantie altijd in de minderheid.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn keuze is maat 36 en bikini. De laatste keer dat ik een badpak aan had was ik 14 of zoiets, vind het totaal niet prettig zitten, hier dus al zo'n 24 jaar een bikini dus ;)

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Helaas kan ik zo niet denken.. Ik vind het voor mezelf gewoon voor schandaal om met een lelijk lijf in zwemkleding of hele blote kleding te lopen.. Dik ben ik niet,draag boven maat 38 en onder maat 40/42 maar ben sinds mijn zwangerschap helemaal uit proportie.
    Veel vrouwen hebben 1 probleemgebied maar ik ben voor mijn gevoel een complete rampzone..;)

9. senta

senta Niet meer actief

Maar lieve schat waarom ben je zo onzeker over je lichaam? Je lichaam heeft iets geweldigs geleverd je hebt totaal geen rare maten meis, echt waar.

10. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    ochhh daar loop je toch niet!? dat maakt je juist oud :O

11. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,838
    9,341
    113
    Gelderland
    O'Neill Mix & Match Blauw M&M Bandeau Top C-Cup - Mix & match online - Dames - Beach - Sport - Luccy | Fashion & More

O'Neill Mix & Match M&M Tankini Top - Mix & match online - Dames - Beach - Sport - Luccy | Fashion & More

Ik draag een bikini en een tankini. Ik heb voor deze zomer bovenstaande gekocht met een broekje uit de zelfde serie. Ik heb net zoals zoveel meiden een compleet slagveld op mijn buik en ben ook nog een erg wit dus als ik me niet zo happy voel een tankini maar zal ook gewoon in bikini gaan. Ik draag maat 38-40

12. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,838
    9,341
    113
    Gelderland

Een badpak hoeft je echt niet oud te maken hoor! Ik vind een badpak juist klasse uitstralen en maakt helemaal niet oud. Persoonlijk zie ik iemand 10 keer liever in een mooi badpak dan in een te klein ordinair bikini'tje.

13. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb maat 36 en een tankini. Ik vind die strepen op mijn buik na de zwangerschap nou niet zo mooi om te showen ;)
    Badpak vind ik niet handig als je naar de wc moet en hem dan weer nat aan moet trekken...

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik weet het,rare maten heb ik ook niet maar ik heb echt een afzichtelijk figuur.. Niets klopt meer :(

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Maat 50 à 52 en badpak

Maar sowieso zwem ik weinig. En heb ik zolang mogelijk een t-shirtje erover.

16. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Een ander antwoord dan in de poll te beantwoorden:

Ik heb allereerst meerdere bikini's (halter en strapless/bandeau), maar dan wel met zwem-omslag rokje. De reden daarvoor (behalve dan dat ik het er leuk en een beetje exotisch uit vind zien) is dat mijn buik erg geleden heeft onder mijn gigagrote tweelingbuik. Ondanks mijn gezonde levensstijl en maat 36, is mijn huid aan de onderkant van mijn buik veel te slap en met striae. Maar met een leuk zwem-omslag rokje ben ik best trots op het resultaat :). Het rokje valt goed geknoopt over het nog zichtbare randje tweeling-blubber-striae-huid.

Ook heb ik een strapless badjurkje. En wat een leuk ding! Het zwarte jurkje is gewoon een kort, wijd uitlopend strapless jurkje (van badstof). Complimenteert het vrouwelijk figuur, en is sexy. Echt, het ziet er heel leuk uit!
    Om goed te (sport)zwemmen kun je in normaal, gekruist en haltermodel bandjes vastmaken. Zonder gaat ook prima, maar strapless is altijd wel wat minder stevig.
    Ben er nog steeds heel blij mee!

Een normaal badpak of tankini (het verschil vind ik minimaal) vind ik zelf niet zo heel leuk. Maar goed, ben ook erg fan van korte rokjes, ook in het zwembad ;). Oprecht omdat ik het mooier vind, cellulitis heb ik sinds ik ben afgevallen niet meer, dus daarvoor geen verhullend rokje nodig.

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,347
    0
    0
    Overijssel
    zwanger en ga gewoon lekker in bikini!! :) dikke vette striae over m'n buik en overal. Maar no way dat ik nooit meer ga zwemmen. :) Heb nu trouwens maatje 40 gemiddeld, ben dan niet zo heel lang.. en er moeten heel wat kilo's af na de bevalling, maar dat zie ik dan wel weer! :) Verstand op nul en net doen of ik gek ben en een fantastisch lichaam heb!! :D

Ik wil aan een paar vragen (die uit schaamte niet meer durven); Wat zou jij zeggen tegen jouzelf als jij een ander was?
    gaan of niet gaan?

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Maat 44-46, en ik draag n corrigerend badpak.
    Kei mooie, zwart met goud- en koperstrepen erover, en hij kan ook nog strapless.

Ik heb nooit n bikini gedragen, daar was ik altijd te flink voor.
    En nu na een zwangerschap is mijn buik echt heel erg lelijk.
    Ik vind dat totaal niet erg, begrijp me goed, maar als ik ooit t figuur voor n bikini zou krijgen, zou ik t nog niet durven te dragen.
    T is niet een klein beetje striae, maar heel veel, heel diep, en over mn hele buik.
    Tja, jammer joh.......:D Boven ligt Beer in t bedje wat veeeeeeeeeeel belangrijker is dan een lelijke buik.

19. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik snap die opmerking ook niet echt, maar goed...

Met jou ben ik het overigens wel eens ;) .

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Voor mezelf een tankini. Als ik les geef een badpak. 40/42

Share This Page