Ik draag altijd een bikini, ik ben er alleen nog niet uit of ik deze zomer ook met mijn groeiende buikje bikini's blijf dragen of dat ik toch op iets anders uit moet. Man vindt bikini's prima kunnen maar ik weet niet of dat ongepast gevonden wordt?
Ik heb vorig jaar een bikini van banana moon gekocht en ben er nog steeds heel blij mee Volgens mij zag ik m laatst ook nog hangen bij de bijenkorf.. (deze plaatjes van de bananamoon.com webshop geplukt, waar ie dus nog gewoon bij de 2012 collectie hoort)
Wat is dat toch met al die tankini's?? Ik vind dat nou echt net niks.... Trek dan of een badpak aan, of een bikini. Alsof je een blubberbuikje niet zou zien in een tankini.... Ik ga in elk geval voor een bikini, zwanger of met blubberbuikje!
Ik heb toch echt geen zin om mijn straie/flubber buik te laten zien aan iedereen. Een tankini valt toch een beetje ruim om je heen en verdoezelt aardig wat. Een badpak is zo lastig om uit trekken als je naar het toilet moet. Als je een corrigerend model zoekt met ondersteuning in de cups kom je toch vaak uit op die oma modellen....
Inderdaad, ik ook niet... En eerlijk gezegd, zou ik als ik een ander was, ook niet graag naar mijn buik kijken - ook al is het het gevolg van 2 geweldige kinderen Verder draag ik op m'n werk altijd saaie badpakken en wil nu wel wat anders.. oftewel: Een fleurige tankini
neckermann.com | Speedo badpak Ik heb dit badpak een tankini die ik heb gekocht bij een lokale lingerie winkel en waar ik het merk niet meer van weet alleen dat ie duur was
Ik vind het zo tegenstrijdig... Aan de ene kant wil je wel in badkleding, maar tegelijkertijd wil je wel een 'buik' verdoezelen... Terwijl badkleding juist niet gemaakt is om te verdoezelen Ik trek bijv wel een jurkje aan of een pareo als ik een ijsje ga halen ofzo. Maar voor in de zon toch echt een bikini! Maar doe vooral waar je je lekker bij voelt! Zo'n tankini is alleen niets voor mij!
Ik ben nogal een flubber en 2 zwangerschappen verder is het er niet mooier op geworden ik zou het liefste een leuk badpak willen, want je hebt nu hele hippe. Maar ehm probeer maar eens je lange lijf (186) in zo'n ding te wurmen. Dan wordt het zo'n baywatch hoogopgesneden gevalletje... Ook niet echt hip dus
Ben ik ook hoor... En zeker na 4 zwangerschappen en de 5e op dit moment. Maar.... ik heb een haat-liefde verhouding met mijn buik... en ik wil hem absoluut niet aan een ander laten zien. Ik kijk er liever zelf niet naar... (ga geen vergelijking maken dat ik het er voor over moet hebben omdat er kindjes in gezeten hebben hoor..) Ik heb altijd een enorm strakke buik gehad en dan kunnen bij mij wel eens de tranen in m'n ogen schieten als ik hem nu zie.... Gelukkig zie je dat absoluut niet aan de buitenkant, ik heb nog steeds maatje 36/38. 'k Denk dat het gewoon tussen mijn oren zit... Tja, en badkleding draag ik dus gewoon omdat ik zwemmen wel heerlijk vindt! (ps als het de 28e mooi weer is kom jij dus in bikini..? )
Tja gezonde lijf Maar goed figuur heefter niks mee te maken en ik heb mezelf beloofd dat ik bij mijn streefgewicht een bikini ga kopen en dragen dus... Wrs volgend jaar zomer hoop ik mijn schaamte opzij te zetten
30 weken zorgt voor een prachtige opvulling! Wees maar blij dat je je niet druk maakt over je buik, prima instelling! Misschien komt die tijd voor mij ook ooit nog wel.
Draag een bikini ook nu na mijn zwangerschap flink wat kilos gehouden,was 66 kilo toen ik zwanger raakte en 73 kiloerna, blijf ik op hangen incl flubberbuik wel bijna geen striae. nu ben ik 17 wk zwanger en kan ik afvallen wel vergeten ik blijf nu een bikini dragen ga als ik 22 weken ben naar turkije op vakantie en ook daar een bikini.. waarom heb een hekel aan badpakken en een tankinie zit bij mij nite mooi dan piept er altijd een vetrol onderuit en sja als mensen t niet willen zien kijken ze ma nietl ik kom niet om bekeken te worden maar om te zwemmen met mn kleinemeisje .... gr gemma
Wt ik me afvraag is of er ook tankini's zijn of iets dergelijks die wat van je benen verbergt? Daar schaam ik me namelijk enorm voor. Ik wil heel graag zwemmen met mijn kleine vent in de zomer maar ik schaam me echt heel erg voor mijn lichaam (vooral dus vanaf heupen naar beneden). Die buik....tja die is nooit heel mooi geweest maar daar kan ik nog mee leven...
Sorry maar moest meteen aan een duikpak denken Zit ook nog in dilemma, maar ik denk dat het een leuk 50s badpakje wordt ofzo. Qua benen, tja wie heef GEEN cellulitis?? Dat vind ik het probleem niet zo, maar mijn buik.. Wel nog gewoon maat 36, maar het flubbert zo. Ook niet gek na twee zwangerschappen waarvan de laatste een tweeling. Een souvenir noem ik het maar. Gelukkig GEEN straie, heel blij mee.
ik moet zowieso een nieuwe, mn boobs floepen er in allemaal uit Wil afvallen dus wacht er zowieso even mee! vind mezelf nu echt niet bikini proof!