badpak/bikini/tankini

Discussie in 'De lounge' gestart door wenneke20, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ook ik heb hele flinke bovenbenen en ben er ook niet blij mee, Ik heb jaren een surfshort gedragen met bikini top.
    Lekker stoer en toch vrouwelijk, kan hem nu alleen niet meer aan :).

2. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Is idd een goed idee, ook een soort hype tegenwoordig. Pubermeisjes willen bijna niet anders meer.
    Ben je gelijk ook nog hip... ;)

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Voor het èerst in mn leven een tankini! Ben 40 kg kwijt en durf dat nu eindelijk. En heb hem VIA marktplaats. 5 euro! Daar was ik nou blij mee:D

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik denk dat bijna iedereen putjes in haar benen heeft!

Aan de ene kant denk ik dus; iedereen heeft het, waarom zou ík me dan gaan schamen en bedekken? Aan de andere kant, je voelt je gewoon ongemakkelijk....

Daarom doe ik dus altijd een jurkje of pareo aan/om als ik ga wandelen of op een terras ga zitten. Voor het bakken op strand of bij zwembad gewoon in bikinibroekje.

Ik vind het vaak juist opvallender als je met een short gaat lopen, dan denk ik júist dat iemand wat te verbergen heeft...

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Op de een of andere manier heeft badkleding nooit mijn prioriteit... Daardoor gebeurt het wel eens dat ik op een snoeihete zomerdag tot de conclusie kom dat de bikini van vorig jaar ( of nog verder terug ) niet meer zo lekker past...

Ik heb vorig jaar 2 setjes bikini's gekocht bij de H&M en 1 bij de Hema. Ik voel me niet superprettig in bikini's, maar vind een badpak nog niet echt voor mij... Meestal draag ik een sarong of luchtige kaftan over mijn bikini... :D

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
  7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Het is ook zo dat een short denk ik wel meer opvalt, maar ik heb gewoon echt extreem dikke bovenbenen en ik schaam me er echt heel erg voor.

Mocht iemand weten waar ze zwemshorts verkopen in grote maten, dan houd ik me aanbevolen! (oh en xl van oneill past niet want dat is net een S :) )

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik kom ff als vreemde met jullie bemoeien :D

ik heb 2 jaar geleden tijdens mn ivf behandeling een tankini gekocht maar vond het vreselijk!!! na t zonnen nogsteeds een witte buik :s en hij kroop steeds omhoog waardoor mn buik nogmeer opviel ( ik was door de hormonen behoorlijk uitgezet en zeker 10kilo aangekomen)
    tankini weer in de kast gehangen en leuke bikini gekocht! tijdens het zonnen en zwemmen lekker in bikini gelopen en als ik ff aan de wandel ging, had ik er een zwemstof rokje bij :D (zo;n tennis rokje idee)
    was er helemaal happy mee!! (rokje bedekte mooi mn putten :p )

nu (weer op oude gewicht) wou ik toch kijken voor een mooie hippe badpak maar bedacht mezelf,...ik ben vrouw! en ben er trots op!! hup in bikini!!!! dus ben nu lekker aant bekini shoppen!!!

en voor alle zwangere dames,....ik vind een buikje prachtig om te zien in bikini! en daar hoort de rest van het "zwangerschapsgevormde" lichaam gewoon bij!!! verberg je trots niet!!! ;)

en voor alle vrouwen met een maatje meer ,... (ongeacht de reden/oorzaak) je bent vrouw!!! show it!!!!! er zijn meer "gezonde volle " vrouwen dan maatjes 32/34 hoor!!!! en wie het niet wil zien,..die kijkt maar lekker de andere kant op :D

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik heb dus echt nog een buik of zwanger ben dus ik ga in tankini vind bikini voor mezelf echt not done hahah

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    ook leuk alleen helaas uitverkocht in mijn maat, zal eens verder neuzen op de site. Bedankt voor het meedenken, ik heb altijd een badpak gehad maar een tankini is toch wel vlottter.;)

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Het is een tankini in À model dus het verbergt echt de vetjes van buik en heupen !!

Heb hem al vaak aan gehad en voel me er erg fijn in

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mooi gezegd!
    Maar.... Ik voel me echt niet prettig in bikini :(
    Dus ik heb een leuk badpak gekocht. Hoop dat ik me daar prettiger in voel :)

Badpakjurkje, LASCANA - OTTO online shop

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Yes :) ik heb hem ook. Ik wilde liefst de rode versie, maar wist niet hoe ik dat verschil kon aangeven. Maar ik kreeg de rode binnen! Helemaal super en hij zit inderddaad érg goed!

Ik had nog 3 anderen besteld

deze: Tankini pink gedessineerd koop online - bonprix.nl

deze: Tankini groen/rood - Sale - b.p.c. beach - bonprix.nl

en deze: Tankini, geschikt voor cup A + B aubergine/creme/turquoise koop online - bonprix.nl

de 1e viel gewoon tegen - niet mooi fel van kleur en hij zat wat ruim aan de bovenkant

nr 2 lijkt wat op te kruipen - maar stond gewoon ontzettend leuk. Dus toch maar genomen voor die prijs - we zien wel ;)

nr 3 in mt 44 is niet geschikt voor meiden met een a/b cupje :p - ik had echt súperveel ruimte over....

Maar oke, al met al 1 geweldige tankini en 1 twijfeltje, die toch ook wel érg leuk is :)

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

15. Popkoorn

Haha gelukkig kreeg je dan toch de rode binnen ! ( ik heb hem ook in het rood) uk vind hem echt heel fijn zitten en bij mij verbergt het ook een beetje de vetrolletjes op de heupen hahahah

16. Popkoorn

Die nummer 1 van jou ziet er trouwens ook erggg mooi uit hoor !! Jammer dat hij in het echt tegenvalt !

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mooi gezegd en zooooooo erg mee eens!

Wil nog toevoegen dat wij allemaal streven naar iets dat niet bestaat. Ga maar eens naar een sauna, we zien er allemaal exact hetzelfde uit en schamen ons er ook nog voor. Dat is toch zot???

Deel Deze Pagina