Naam van bordspel.

Discussie in 'De lounge' gestart door charity2010, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Een hele tijd geleden heb ik eens voor mijn verjaardag een bordspel gekregen van mijn moeder. Het was echt een heel leuk spelletje en ik zou hem graag opnieuw kopen. Heb hem namelijk uitgeleend en nooit meer terug gezien.. Nu heb ik dus geen idee hoe dat spel heet, weet nog wel hoe het er zo'n beetje uitzag, dus misschien dat iemand hier mij verder kan helpen. Op google kom je ook niet ver zonder naam ;).

Het had een rond bord geloof ik met ronde vakjes. Op al die vakjes stonden lichtbruine (?) kokosnoten. Die noten konden open en dicht en daar zaten dan van die aapjes in. Ik heb geen idee meer wat de bedoeling was van het spel. Volgens mij moest je proberen om dezelfde kleur aapjes te verzamelen maar dat weet ik dus écht niet meer, weet ook niet of je er een dobbelsteen bij nodig had etc. Weet wel dat je paarse, zwarte, groene, blauwe, rode en ik geloof ook gele aapjes had.

Ik denk dat het een spel was van de bekende fabrikanten..

Iemand een idee waar ik het over heb? Op de vierkante doos stonden uiteraard aapjes afgebeeld..Misschien is hij wel helemaal niet meer te koop, maar als ik de naam weet ben ik iig al een stapje dichterbij. Heb het spel dus nooit in de speelgoed winkels zien liggen.

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Coco Crazy ?

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dat is hem indd! Aan de doos te zien. Bedankt! Ik kan eindelijk weer rustig slapen :).

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Jij natuurlijk ook bedankt! :D

(waarom heb ik nou niet eerder een topic geopend...)

Deel Deze Pagina