Als er niks verandert is valt deze vrij lang uit https://www.hema.nl/dames/dameskleding/bikinis-badpakken/zwemkleding/dames-badpakjurk-medium-control-recycled-zwart-1000017899.html?dwvar_1000017899_VDAsize=XXL&dwvar_1000017899_VDAcolor=zwart
Ik ben 186 en heb badpakken opgegeven.. Zat t in de winkel goed, kroop hij na t zwemmen toch omhoog enzo. Ik heb nu een tankini van bonprix. Een hoog broekje, een stevige top en een losvallend (indien droog, haha) hempje eraan vast En zeer zeer lang Denk dat het een jurk is voor kleine mensen
Is een goede bikini geen optie? Ik heb nu maat 46, vorig jaar nog 50 en heb sinds vorig jaar een bikini en ben er heel blij mee! Een mooi high waist broekje en een mooie top en ook als plussize dame ben je dan prachtig! Nu had ik de mijne via aliexpress gekocht om te kijken of het leuk staat en of ik het durfde maar was heel tevreden over de kwaliteit en krijg er vaak complimenten over, ook van vreemden in het zwembad! (Voornamelijk van vrouwen met een maatje meer die dan zeggen dat ze het zelf niet zouden durven. Mijn reactie: ik kom hier om plezier te maken met mijn kinderen, niet om een modeshow te lopen. Bovendien zie je mannen met hele grote buiken in hele kleine zwembroekjes, daar zegt toch ook niemand tegen dat het zo knap is dat ze dat durven?). Maar goed je moet het wel durven
Voor mij geen optie, het meeste vet zit op de buik, vreselijk lelijk. Ook alle tips over tankini's zijn lief, maar dat is het voor mij ook echt niet. Rest van de tips ga ik bekijken, thanks meiden!
Whahahahha Ik open dit topic vroeg me af wat voor reacties er zouden staan. Ik las namelijk serieus " lange MOUWEN "... sorry. Heb verder niet echt reacties gelezen, maar ik zou inderdaad kijken naar een tankini.
Bij mij ook wel hoor, maar dat zie je toch wel, ook met een badpak aan. Hopelijk vind je iets moois wat naar je zin is en lang genoeg!
Hier 1.88 en maat 50 ongeveer. Ik koop idd tankinis bij bonprix. Soms een zwangerschapsmodelletje want die zijn nog wat langer