Voor de zomervakantie wil ik graag nieuwe badkleding. Ik heb maatje 44, zeer brede heupen met flinke love handels, een smalle taille en een flinke boezem. Normale bikinibroekje komen niet uit over die flinke vetrol dus draag al tijden een badpak.. Maar dan blijft m'n buik zo wit.. Dragen jullie een badpak of bikini? En welk model badpak/bikini dragen jullie dan? Tips zijn altijd welkom
soms bikini - maar als ik die draag doe ik dat meestal op de camping met een short eronder die dus wel hoog genoeg komt. Maar om te zwemmen vaak toch een badpak . Ik vind het nadeel van de hoge broekjes eigenlijk dat je dan zo'n enorm achterwerk lijkt te hebben -want daar zit dan zóveel stof
Badpak met beugels, ook ivm grote boezem. Witte buik vind ik zelf geen probleem, matcht mooi met billen en borsten haha
Ik heb besloten om dit jaar een binini te dragen. Ik heb maat 40 van broekje en maat 44 bovenaan. Ik heb met een badpak een achterwerk van 1meter precies. Door al de stof lijk ik dikker dan dat ik ben . Dat vind ik dus bij een badpak exact zo. Enorm veel stof en een enorm achterwerk.
Ik heb een bikini met een high waist broekje, en een figuurcorrigerend badpak, beide van de h&m. Zit heel fijn.
Ik heb wekelijks met babyzwemmen een badpak aan of als ik zelf ga zwemmen. Maar op het strand en zwembad op vakantie heb ik een bikini aan. Ik heb maat 38 maar voel me ook niet echt meer comfortabel in bikini maar wat je zegt, een badpak vind ik dan weer niet lekker aan het strand of zwembad dus toch bikini aan
Nou ik heb een corrigerend badpak maar ook een aantal bikini's besteld met een higwaist.. Ga gewoon even kijken wat me momenteel 't beste staat en lekker zit.. Bedankt voor alle tips!
Ik ben ontzettend blij met mijn bikini’s van beachlife. Ik weet alleen niet tot welke maat deze gaan dus dat zou je even moeten bekijken. De stof is heel stevig en niet zo dun als bijv van de H&M.. Ik heb het broekje met een kleine overslag, deze valt precies over mijn vetrandje heen. Zit echt als gegoten!