Ik heb voor het eerst in zo'n 15 jaar een bikini gekocht.. en daar vanmorgen voor het eerst in gezwommen. Nu nog wel op zoek naar een zwempak. Ik had altijd een zwempak en soms een tankini.
Deze vind ik ook mooi. Al zou ik ook wel haar lijf erbij willen hebben haha. Ik ben ook benieuwd waar je m vandaan hebt.
Als ik me niet vergis heb ik hem vorig jaar bij de Bijenkorf gezien. Weet niet meer welk merk maar daar hebben ze nu wel iets soortgelijks!
Badpak. Altijd al. Ik trek me niks aan van mode en "suffe imago" en wat anderen er mogelijk van kunnen gaan denken. Ik trek aan waar ik me prettig bij voel. Zouden meer mensen moeten doen
In principe wil ik graag een bikini aan, meer omdat mn buik dan ook bruin wordt. Maar ik voel me helemaal niet meer prettig in mijn vel, dus dit jaar geen bikini voor mij. Helaas ben ik het type die alleen buik heeft (voor de rest ben ik slank) Dus krijg met regelmaat wel de vraag of ik zwanger ben..... Heb vorig jaar op AliExpress een hele leuke badpak gekocht! Geen tuttig modelletje a la sport. Maar gewoon een modern kleurig modelletje! Zoek maar eens op merk CUPSHE , hebben hele leuke badpakken EN bikinis!
@lovemy2kids @Eppo82 https://www.bikinisonline.eu/kiby-s-cubagua-mesh-badpak-zwart/ Er zitten cups in, of eigenlijk meer pads... tis niet dat dat heel veel steun geeft. Bijenkorf heeft ook hele mooie van Miraclesuit maar die zijn nog ff een tikkie duurder. Ik heb ze vorig jaar gepast en die vond ik de prijs uiteindelijk niet waard... Edit: Sorry! Ik zie nu dat hij niet meer beschikbaar is daar!
Ik draag alleen maar bikini's, ben nog nooit een onderdeel kwijt geraakt. Voordeel van een bikini vind is ook dat je een stuk makkelijker topless kan zonnen.