Ik heb wat extra sportkleding nodig, want het meeste is me te strak . Ik had nog wel een paar fijne lange sportbroeken die nog goed zitten en 1 korte, maar geen enkel shirt. En al helemaal geen bhs, weet ook niet of mijn borsten nog voldoende gaan krimpen daarvoor (geef nog een beetje borstvoeding). Ik dacht, laat ik maar wat goedkope kleding kopen totdat ik mijn oude weer pas, maar goedkoop is weer eens duurkoop. En zo goedkoop was het niet eens die sportkleding van de hema, maar ik merk echt zoveel verschil met mijn andere korte sportbroek van asics, niet normaal meer. Ik vroeg me af of h en m fijne sportkleding heeft of is dat vergelijkbaar met hema? Ze hebben vandaag nog gratis levering . Andere tips? Of kan ik echt beter voor de goede merken gaan? Ik heb trouwens wel een fijne sportbh van bonprix gevonden, maar de rest zat niet fijn. En ook de sportbh van hema was een miskoop. Sportbhs vond ik altijd al een dingetje, ik wil een normale sluiting, want dat gehannes over je hoofd vind ik drama, voldoende steun en het liefst niet dat je helemaal geen borsten meer hebt omdat ze platgedrukt worden.
Odlo is ook fijn. En verder Asics en Nike. Volgens mij is de sale nu overal weer aan t beginnen, dus wie weet zijn de merken ook wat goedkoper te vinden.
Ik zou voor een merk als Nike gaan. Over de sportleggings van de h&m ben ik trouwens wel tevreden. Al is het toch overal opletten of ze niet doorschijnen.
Ik heb bijna al mijn sportkleding van Nike en Reebok. Mijn ervaring is ook dat merkkleding over het algemeen beter zit dan bijv. kleding van de H&M. Er is inderdaad overal sale dus je kunt vast wel ergens voor een mooi prijsje goede kleding vinden
Ik slaag ook vaak goed bij outlets voor sportkleding. Merken als Nike, Adidas en reebok. Misschien zit er een outlet in de buurt?
Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben gelijk, het is ook niet eens dat ik geen goede merken kan betalen, maar dan heb ik dus prima sportkleding in de kast liggen en denk ik, ach wat goedkoops ter overbrugging, en duurkoop dus . Ik ga gewoon naar de sportwinkel hier en bestel nog wat bij zalando. Nog tips voor fijne sportbeha's?
Inq is ook een goed merk, en goedkoper dan bv nike of adidas. Kijk bij broeken altijd even goed of ze niet doorschijnen!
Yep... Ongeacht 't merk... Kijk of ze niet doorschijnen, zelfs zwarte doen dat. Ik ben zelf wel te spreken over even and idd active (zalando) wat shirtjes betreft. Qua broeken erg lastig... Want ook merken als nike etc zitten lang niet altijd goed en zakken af.
Nike dryfit! Heb één sportbh van Nike en eentje van Hunkemoller (€5 van de HM en €30 van Nike). Ze zijn allebei fijn.
Mijn fijnste set is die van Leontien van Moorsel (ofzo) gekocht bij het kruidvat, broek is top, maar de shirts, tanktops zijn echt de fijnste die ik heb. Maar Nike vind ik het mooist
Nike! Ik heb altijd gezegd niets anders meer te willen dragen, totdat Under Armour afgelopen jaar shirt sponsor werd van onze club, dus sindsdien draag ik dat ook, valt me eerlijk gezegd nog mee.
H&M broeken vind ik wel oke. Shirtjes vind ik niets van de H&M. Under Armour heeft hele fijne broeken. Zitten heerlijk. Reebok vind ik ook lekker.
Ik heb ook de sportkleding van de Irene van Moorsel lijn, Kruidvat. Betaalbaar en prima pasvorm! Shirtjes zijn luchtig genoeg en kruipen niet omhoog, broek (zowel de lange als de korte) is gelukkig niet zo'n zweetbroek en draagt prettig, zitten ook niet zo laag in de taille, dus ik hoef ze niet iedere keer op te trekken. Sport BH's heb ik van de HEMA de heavy versie en de Tri-action van Triumph, hele fijne BH's, alles (80E...) blijft netjes op zijn plek.