Ik had maat 52. Na een gbp 7,5 maand geleden heb ik nu maat 38 boven en maat 42 onder. Ik val nog steeds af en word steeds dunner. Het is onwerkelijk, vreemd en heeeeel erg fijn. Maar: harde oppervlakken zitten niet lekker meer. In bad zit ik keihard op mijn stuitje. Als ik in een wildwaterbaan ga kom ik er bont en blauw uit. Het is zo raar, bij alles wat ik doe voel ik mijn botten en dat is gewoon niet zo comfortabel Mijn vraag is: is dit tijdelijk en een kwestie van dat mijn lijf moet wennen, of zitten slanke vrouwen altijd oncomfortabel en komen ze blauw uit wildwaterbanen en glijbanen? Het is namelijk best irritant
Bij harde banken voel ik mn stuitje ook heel goed, ik 'moet' lekker zitten En heb best vaak blauwe plekken. Maar ik kijk er zelf niet echt meer van op haha, het went. (Ik woog 10 jaar geleden ook 23 kilo meer dan nu) Maar wat goed dat je zoveel afgevallen bent door je gbp!! Proficiat
Lol ik vroeg mij dat laatst ook af! Omdat ik in het traject van een maagverkleining zit. Net zoals, gaat mijn tattoeage er straks ineens heel raar uitzien als ik vele afval? Die zit op mijn onderbeen.
Ik merk zeker wel als er harde stoelen in de tram zitten en dat soort dingen, maar het is echt niet een dagelijks 'probleem' of zo. Ik kan me voorstellen dat het je zo opvalt omdat het anders is dan voorheen. Maar knap hoor! Zoveel maten minder!
Grappige vraag! Ik ben heel slank (bmi 18 ofzo) en zit ook niet zo graag op een harde stoel. Geen zitvlees hihi! En ik ben een echte koukleum. Hoort er ook echt bij. Toen ik zwanger wat en iets meer vet had totaal geen last van. En snel blauwe plekken maar ik ben ook soms wat te snel of onhandig dus of dat met dunzijn te maken heeft weet ik niet. l
Suzzert je tattoo zal wel goed blijven hoor, ik heb er eentje op mijn pols en die is ook nog goed. En het blijft dus wel (wat) voelbaar, dan moet ik er maar aan wennen ik heb nu onder nog maat 42 door huidoverschot, kan me zo voorstellen dat na de plastische chirurgie over een jaar, twee jaar het nog erger zal worden... En knap.. Nee dat is het niet. Ik kan namelijk alles eten en vandaag op zaterdag snoep ik ook best wat. (1 dag in de week, maar dan kleine porties) maar ik blijf afvallen, heb er totaal geen invloed op. Het moeilijke moet nog komen: handhaven na het eerste jaar.
Je stuit moet wennen (zeggen ze) , maar na halvering van mijn lichaamsgewicht went het nog steeds niet. Zelf als ik op mijn zij lig, liggen mijn knieen op elkaar en doet ook veel pijn. Ik heb snel blauwe plekken en een beurse stuit. Hier een gbp-er.. En of het knap is of niet maakt niet uit. Er zijn altijd mensen die er anders naar kijken. Kijk vooral naar jezelf! Ik ben door mijn ziekte aan de andere kant van de medaille beland.. Je wilt niet weten wat ik moet eten om niet af te mogen vallen.. Maar goed, helaas ben ik een uitzondering op de regel Met mijn gbp stond ik na 12 mnd stil en ben ik op gewicht gebleven ondanks zwangerschap en voor ik ziek werd. Komt goed
Pols is toch wat anders dan je hele onderbeen denk ik. Mijn onderbeen zijn flink stevig. Maar we gaan het beleven!
Ik lees even mee, hier hetzelfde verhaal. Inmiddels 50 kg kwijt door de gbp. 's Nachts slaap ik al met een kussentje tussen mijn knieën, doet anders zo'n pijn haha. En op dit moment ook veel last van mijn stuitje, au..
hahaha vroeg mezelf dit laatst ook af. zat ergens op de grond en merkte dat er veel minder spek op mn kont zat. hier 20 kilo afgevallen
Ik ben slank en heb inderdaad altijd snel last van mijn stuitje op harde banken/stoelen. En als ik bij iemand achterop een fiets zit hou ik dat ook amper vol omdat het zeer doet. Oh ja ik had ooit maat 42 toen ik 19 was en nu al ruim 12 jaar maat 36 en ik heb het sinds die tijd ook altijd koud.
Ik ben al mijn hele leven dun en idd die botten steken uit en dat doet dus in sommige situaties verrekte veel pijn. Zo kan ik geen sit-ups doen zonder (dik) matje, anders heb ik geen vel meer op mijn stuitje, dat schuurt er dus echt af. Met roeien heb ik helaas ondervonden dat dat ook zo is Ook op mijn buik kan ik niet op een harde ondergrond liggen, dan steken mijn heupbotten uit, met als gevolg blauwe plekken of als ik oefeningen moet doen op mijn buik, ontvelde heupen. Op mijn zij liggen is ook niet comfi, zelfde reden... Maar je leert er mee omgaan zeg maar. 1 Keer een week niet kunnen zitten en het kan je niets meer schelen wat een ander doet, jij gaat lekker op een kussentje zitten er zijn zelfs kussentjes voor in bad! Ach, als dat het enige is hè
Klinkt bemoedigend haha! Ook over dat koud hebben. Ik word er zo gestoord van dat ik mijn man heb verteld dat er in ons nieuwe huis een kleine sauna komt. Mee leren omgaan dus.. Op mijn zij slapen gaat nog wel goed al begint dat ook langzaamaan gevoeliger te worden. Dit soort verhalen hoor je dus nooit als je dik bent
Ik heb onder maat 36 en boven 38, en heb nooit blauwe plekken. Het zou wat raar zijn, met maat 38 ben je echt geen vel over been (al snap ik dat het zo voelt als je veel afvalt). Qua zitten heb je gelijk, ik heb echt geen billen en harde oppervlakken zijn echt niet fijn
Haha hier ook als ik op mijn zij log.dan voel ik mijn knie botten . En als ikop mijn buiklig dan doen mijn heupbotten pijn
Ik ben nooit verder gekomen dan een maat 36 maar herken dat vab het stuitje niet en de blaue plekken ook niet. Enige wat ik wel merk is dat als kemand met zijn hoofd op mn schoot wil ligge tv kijken er snel een kussentje wordt epakt haha omdat het zo hard aanvoelt.
ik ben vrij slank gebouwd (maat 34-36) en heb ook vaak blauwe plekken, en harde stoelen zijn ook niet aan mij besteed. de wild water baan in betekend gegarandeerd blauwe plekken en vooral last van de botten op mn heupen en schouderbladen! super knap dat je zoveel bent afgevallen!
Jup, hier maat 34 en ik zit inderdaad altijd op m'n stuitje (lees: Ik heb geen billen) Ik heb ook redelijk brede heupen dus m'n heupbotten steken best uit. Ik kan daarom ook niet lang op 1 zij liggen.
Ik heb maat 36/s en ik heb holle rug en daardoor bij liggen/zitten op harde ondergrond snel pijn aan mijn stuitje. Met benen plat op de grond lukt me echt niet. (Bijv in sauna een ramp). Glijbanen indemdito en bij de kermis ben ik ook bont en blauw. En ik ben echt niet graadmager hoor..