Via een of ander collectieve inkoop van energie, MKB veilingen, heb ik ja gezegd tegen een contract bij Electrabel. Op papier ziet het er goed uit, laag tarief en zo. Maar op internet lees ik alleen maar slechte ervaringen. Ik zal er wel 3 jaar aan vast zitten. Dus nu ben ik op zoek naar mensen die misschien wel goede ervaringen hebben?? Ik zou in aanmerking komen voor dat collectief omdat ik een 'bedrijf' heb.
Wij hebben ook bij elctrabel gezeten en ons contract was maandelijks opzegbaar. Ik zou het contract eens goed nalezen.Het was wel zo dat we 3 jaar lang een vast tarief hadden.
Ok, dat zou wel fijn zijn. Heb het contract nog niet binnen, dus zal eens goed kijken. Waren jullie een beetje tevreden, of was het drama?
Ik heb jaren bij Electrabel gezeten en heb goede ervaringen. Ik huur nu all in maar al zou ik niet meer all in huren zou ik terug gaan na electrabel
Misschien zijn de negatieve verhalen meer over MKB veilingen dan over Electrabel? Let even op of als je huidige contract nog langer doorloopt, de boete wel echt wordt overgenomen. Daarmee hebben wij heel wat gezeur gehad.
Wij zitten er alweer 3 jaar. Hardstikke tevreden. Wanneer ik bel, word ik altijd binnen een paar minuten geholpen, perfect!