Mijn dochtertje is bijna toe aan een groot bed. Met het veranderen van het bed word ook de kamer aangepast. Voor mijn oudste was dat destijds dora maar mijn jongste vind het niets aan. Zij vind de wereld is mooi geweldig. Dus nu ben ik op zoek naar spulletjes van studio 100, Bumba vind ze het leukst. maar bobo en plop vind ze ook erg leuk. Dus heb jij iets hier iets van voor op de slaapkamer? overtrekken,lampje want decoratie,gordijnen of andere aankleding dan hoor ik het graag even. Voor mijn oudste ben ik ook nog op zoek naar een K3 overtrek maar dan wel met josje.
Inmiddels heb ik 1 bumba dekbedovertrek weten te scoren. `1 kleine bumba knuffel 1 kleine plop 1 middelgrote bobo. Wie o wie heeft er nog iets???
ja. was daar een grote bumba tegen gekomen. Wilden ze 15.- voor hebben haha ik heb hem voor 20 nieuw in de winkel. Dus dat vond ik wel best.
grr ik had niet goed opgelet en de dekbed overtrek is een ledikant overtrek ben dus nog steeds op zoek naar een 1`persoons bumba overtrek.
Wij hebben hier nog een Bumba knuffel staan van bijna 1 meter.... stond hier altijd erg leuk op de kamer.. als je interesse hebt hoor ik het wel! Pluche bumba 90 cm online bestellen
Kijk hier even zij heeft buma!! http://www.zwangerschapspagina.nl/speelgoed/379323-bumba-fisher-price-knuffels-houten-puzzels-meer-3.html
@limegreen dankje maar dat is niet wat ik zoek. afgelopen weekend heeft mijn dochter bumba knuffels gehad van opa en oma. ik ben nog op zoek naar: bumba of plop dekbedovertrek. k3 overtrek. foam stickers van bumba. evt bumba stof om gordijnen van te maken. lamp van bumba voor de rest ben ik reeds voorzien
Is misschien wel een optie. maar ff mijn schoonmoeder lief aankijken. Ik ben niet zo'n wonder op de naaimachine. Zeg maar gerust helemaal niet
Ik heb een een-persoons Bumba-overtrek, als je me pb stuurt met je mail -adres zal ik ff een foto maken.